На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
110 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами).
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Відповідно п.8 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Скан-копію чинного висновоку СЕС про технологічний регламент про відповідність вимогам безпеки для здоров’я і життя людини. Натомість Учасник надав висновок СЕС де об’єктом експертизи є технологічний регламент зі знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції. 2. Відповідно п.10 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Довідку (в довільній формі), що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник мав надати: - завірену копію кожного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до Договору); - завірені копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі (у вигляді відгуку та Акту приймання-передачі наданих послуг). *Аналогічним договором є договір на надання послуг в повному обсязі, з аналогічним предметом закупівлі, який вказаний в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, строком не більше останніх 2-х років. Учасник у складі пропозиції надав скан-копію Договору №342 від 22.06.2021р., сума договору становить 387422,00 грн.. Сума ж Актів наданих послуг складає 139424,27 грн. Тобто Учасником надано аналогічний договір №342 від 22.06.2021р. не в повному обсязі. 3. Відповідно до п.20.1. Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із переліком обладнання. На підтвердження інформації учасник повинен був надати документи, що підтверджують право власності/користування учасника вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) або діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг). Оборотно-сальдова відомість, надана Учасником у своїй пропозиції, не співпадає із вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою (Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Тобто Учасник не підтвердив право власності/користування вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою. 4. Відповідно до п.21.а) Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Довідку у довільній формі про наявність у штаті Учасника кваліфікованих працівників, які мають досвід, дозволи та допуски до поводження з небезпечними відходами. Для підтвердження надати, завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення та опорожнення цистерн небезпечними вантажами не менше трьох осіб. Даних посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв Учасником не було надано. Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Відповідно п.8 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Скан-копію чинного висновоку СЕС про технологічний регламент про відповідність вимогам безпеки для здоров’я і життя людини. Натомість Учасник надав висновок СЕС де об’єктом експертизи є технологічний регламент зі знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції. 2. Відповідно п.10 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Довідку (в довільній формі), що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник мав надати: - завірену копію кожного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до Договору); - завірені копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі (у вигляді відгуку та Акту приймання-передачі наданих послуг). *Аналогічним договором є договір на надання послуг в повному обсязі, з аналогічним предметом закупівлі, який вказаний в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, строком не більше останніх 2-х років. Учасник у складі пропозиції надав скан-копію Договору №342 від 22.06.2021р., сума договору становить 387422,00 грн.. Сума ж Актів наданих послуг складає 139424,27 грн. Тобто Учасником надано аналогічний договір №342 від 22.06.2021р. не в повному обсязі. 3. Відповідно до п.20.1. Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із переліком обладнання. На підтвердження інформації учасник повинен був надати документи, що підтверджують право власності/користування учасника вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) або діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг). Оборотно-сальдова відомість, надана Учасником у своїй пропозиції, не співпадає із вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою (Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Тобто Учасник не підтвердив право власності/користування вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою. 4. Відповідно до п.21.а) Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Довідку у довільній формі про наявність у штаті Учасника кваліфікованих працівників, які мають досвід, дозволи та допуски до поводження з небезпечними відходами. Для підтвердження надати, завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення та опорожнення цистерн небезпечними вантажами не менше трьох осіб. Даних посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв Учасником не було надано. Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 40277858 |
---|---|
Поштова адреса | 70406, Україна, Запорізька область, Запорізький район, селище Відрадне, вул.Шевченко, будинок 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Жестков |
Телефон | +380502507677 |
Ел. пошта | andreev.aenergo@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Відповідно п.5 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати чинне Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Учасник у складі своєї пропозиції надав протерміновані Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів на автомобілі: - MAN, реєстраційний номер BH8226OC, термін дії Свідоцтва до 06.06.2022 року; - NISSAN, реєстраційний номер BH4592OM, термін дії Свідоцтва до 11.09.2021 року. 2. Відповідно п.7 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Скан-копію чинного договору на санітарну обробку виробничої бази де відбувається безпосереднє поводження з небезпечними відходами. Даного договору Учасник не надав у складі своєї пропозиції. 3. Відповідно до п.21.а) Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Довідку у довільній формі про наявність у штаті Учасника кваліфікованих працівників, які мають досвід, дозволи та допуски до поводження з небезпечними відходами. Для підтвердження надати, завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення та опорожнення цистерн небезпечними вантажами не менше трьох осіб. Даних посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв Учасником не було надано. Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Відповідно п.5 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати чинне Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Учасник у складі своєї пропозиції надав протерміновані Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів на автомобілі: - MAN, реєстраційний номер BH8226OC, термін дії Свідоцтва до 06.06.2022 року; - NISSAN, реєстраційний номер BH4592OM, термін дії Свідоцтва до 11.09.2021 року. 2. Відповідно п.7 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Скан-копію чинного договору на санітарну обробку виробничої бази де відбувається безпосереднє поводження з небезпечними відходами. Даного договору Учасник не надав у складі своєї пропозиції. 3. Відповідно до п.21.а) Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалося надати Довідку у довільній формі про наявність у штаті Учасника кваліфікованих працівників, які мають досвід, дозволи та допуски до поводження з небезпечними відходами. Для підтвердження надати, завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення та опорожнення цистерн небезпечними вантажами не менше трьох осіб. Даних посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв Учасником не було надано. Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 39624900 |
---|---|
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, Одеса, 65005, м. Одеса, вул. Комітетська, буд.14, корп. А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Катышев Дмитрий |
Телефон | 0504990920 |
Ел. пошта | DIM_KT@UECO.COM.UA |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38074325 |
---|---|
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, г.Житомир, ул.Кафедральная 4А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олена Храпчук |
Телефон | +380963618006 |
Ел. пошта | tenderecozahist@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-26-007028-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 110 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 550.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 1 вересня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 13:19 |
Аукціон |
7 вересня, 13:01 Переглянути |
Комплекс послуг по збиранню, зберіганню та знешкодженню відходів медичних Категорії В (Касета діалізна)2500 кілограм Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9 Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90524000-6, Послуги у сфері поводження з медичними відходами |
Комплекс послуг по збиранню, зберіганню та знешкодженню відходів медичних Категорії В (Голки медичні зіпсовані або використані)100 кілограм Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9 Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90524000-6, Послуги у сфері поводження з медичними відходами |
Комплекс послуг по збиранню, зберіганню та знешкодженню відходів медичних Категорії В (Матеріали медичні пластикові, допоміжні, зіпсовані або відпрацьовані - шприци, системи, дзеркала гінекологічні (пластикові) та інше)400 кілограм Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9 Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90524000-6, Послуги у сфері поводження з медичними відходами |
Комплекс послуг по збиранню, зберіганню та знешкодженню відходів медичних Категорії В (ЗІЗ - маски, рукавички, халати та інше)6 кілограм Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9 Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90524000-6, Послуги у сфері поводження з медичними відходами |
Комплекс послуг по збиранню, зберіганню та знешкодженню відходів медичних Категорії С (термометр медичний)5 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9 Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90524000-6, Послуги у сфері поводження з медичними відходами |
Комплекс послуг по збиранню, зберіганню та знешкодженню відходів медичних Категорії С (люмінісцентна лампа)50 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9 Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90524000-6, Послуги у сфері поводження з медичними відходами |
Оплата наданих послуг проводиться ЗАМОВНИКОМ за рахунок коштів Підприємства у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичного надання послуг, на підставі Акту наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01994586 |
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9 |
Ім'я |
Моренко Анастасія Володимирівна |
Телефон | 380684644179 |
Ел. пошта | nastya.morenko@gmail.com |