На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 535 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір щоквартальний») - 1076 шт.; 15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір до свят») – 1564 шт.;
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
При розгляді тендерної пропозиції від учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" були знайдені невідповідності які не можна виправити за процедурою усунення невідповідностей: 1) На сторінці 28 тендерної документації вказано: До уваги учасників!!! В умовах правового режиму воєнного стану єдині державні реєстри не функціонують в режимі онлайн. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Замовник не вимагає надавати документи якщо доступ до них буде відкрито але на випадок закриття доступу який попаде на період кваліфікації переможця, замовник зобов’язаний відповідно до Закону, відхилити учасників які не нададуть підтвердження відсутності підстав до відхилення відповідно до статті 17 Закону. На сторінці 29 тендерної документації вказано: ((пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону) Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно. Національне агентство відновило тимчасово обмежену функцію з формування інформаційних довідок з Реєстру в онлайн режимі стосовно фізичних та юридичних осіб за допомогою їх кваліфікаційних електронних підписів та електронних печаток: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/yak-uchasnyky-publichnyh-zakupivel-mozhut-otrymatyinformatsiyu-z-reyestru-koruptsioneriv-pid-chas-diyi-voyennogo-stanu/. Відомості з Реєстру стосовно юридичної особи отримуються виключно у вигляді інформаційної довідки. ) На 20.09.2022 реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ все ще не працює. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Учасник повинен був отримати (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) інформаційну довідку про юридичну особу та завантажити в електронну систему закупівель. Учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації. 2) На сторінці 29 тендерної документації вказано: ((пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону) Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно. Національне агентство відновило тимчасово обмежену функцію з формування інформаційних довідок з Реєстру в онлайн режимі стосовно фізичних та юридичних осіб за допомогою їх кваліфікаційних електронних підписів та електронних печаток: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/yak-uchasnyky-publichnyh-zakupivel-mozhut-otrymatyinformatsiyu-z-reyestru-koruptsioneriv-pid-chas-diyi-voyennogo-stanu/. Відомості з Реєстру стосовно юридичної особи отримуються виключно у вигляді інформаційної довідки. ) На 20.09.2022 реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ все ще не працює. Учасник повинен був отримати інформаційну довідку про Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) та завантажити в електронну систему закупівель. Учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації. 3) На сторінці 31 тендерної документації вказано: ((пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону) Замовник не може перевірити самостійно. З 21.06.2022 у зв’язку з відсутністю доступу до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств), відомості з Єдиного реєстру підприємств учасник може отримати у формі інформаційного листа (відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 16.06.2022 № 2513/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.06.2022 за № 675/38011, опублікованого в Офіційному віснику України 21.06.2022 № 48.) Вимога надання в складі пропозиції довідки в формі інформаційного листа не виконана. 4) На сторінці 31 тендерної документації зазначено: (пункт 9 ч. 1 ст. 17 Закону) уЄдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). В системі сформрвана Виписка з ЄДР - інформація про кінцевого бенефеціарного власника відсутня. Учасникд дозавантажив файл ВипискаЄДРвипискаПДВвитягЄДР.pdf де є витяг і виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань але дані про кінцевого бенефеціарного власника там теж відсутні. 5) Відповідно до сторінки 28 тендерної документації замовник встановив вимогу: (Скан копія якісного посвідчення та/або декларації виробника та/або іншого документу згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів, (відповідно до додатку №3 Документації)) В додатку № 3 є Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії повинна бути відповідно ДСТУ. Учасник надав файл Технічка.pdf.pdf де погодився надати Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії відповідно ДСТУ але декларацію та фото сардин надав відповідно до ТУ У, ФОТО Сардина+Сертифікат.pdf.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
При розгляді тендерної пропозиції від учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" були знайдені невідповідності які не можна виправити за процедурою усунення невідповідностей: 1) На сторінці 28 тендерної документації вказано: До уваги учасників!!! В умовах правового режиму воєнного стану єдині державні реєстри не функціонують в режимі онлайн. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Замовник не вимагає надавати документи якщо доступ до них буде відкрито але на випадок закриття доступу який попаде на період кваліфікації переможця, замовник зобов’язаний відповідно до Закону, відхилити учасників які не нададуть підтвердження відсутності підстав до відхилення відповідно до статті 17 Закону. На сторінці 29 тендерної документації вказано: ((пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону) Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно. Національне агентство відновило тимчасово обмежену функцію з формування інформаційних довідок з Реєстру в онлайн режимі стосовно фізичних та юридичних осіб за допомогою їх кваліфікаційних електронних підписів та електронних печаток: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/yak-uchasnyky-publichnyh-zakupivel-mozhut-otrymatyinformatsiyu-z-reyestru-koruptsioneriv-pid-chas-diyi-voyennogo-stanu/. Відомості з Реєстру стосовно юридичної особи отримуються виключно у вигляді інформаційної довідки. ) На 20.09.2022 реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ все ще не працює. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Учасник повинен був отримати (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) інформаційну довідку про юридичну особу та завантажити в електронну систему закупівель. Учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації. 2) На сторінці 29 тендерної документації вказано: ((пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону) Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно. Національне агентство відновило тимчасово обмежену функцію з формування інформаційних довідок з Реєстру в онлайн режимі стосовно фізичних та юридичних осіб за допомогою їх кваліфікаційних електронних підписів та електронних печаток: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/yak-uchasnyky-publichnyh-zakupivel-mozhut-otrymatyinformatsiyu-z-reyestru-koruptsioneriv-pid-chas-diyi-voyennogo-stanu/. Відомості з Реєстру стосовно юридичної особи отримуються виключно у вигляді інформаційної довідки. ) На 20.09.2022 реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ все ще не працює. Учасник повинен був отримати інформаційну довідку про Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) та завантажити в електронну систему закупівель. Учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації. 3) На сторінці 31 тендерної документації вказано: ((пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону) Замовник не може перевірити самостійно. З 21.06.2022 у зв’язку з відсутністю доступу до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств), відомості з Єдиного реєстру підприємств учасник може отримати у формі інформаційного листа (відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 16.06.2022 № 2513/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.06.2022 за № 675/38011, опублікованого в Офіційному віснику України 21.06.2022 № 48.) Вимога надання в складі пропозиції довідки в формі інформаційного листа не виконана. 4) На сторінці 31 тендерної документації зазначено: (пункт 9 ч. 1 ст. 17 Закону) уЄдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). В системі сформрвана Виписка з ЄДР - інформація про кінцевого бенефеціарного власника відсутня. Учасникд дозавантажив файл ВипискаЄДРвипискаПДВвитягЄДР.pdf де є витяг і виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань але дані про кінцевого бенефеціарного власника там теж відсутні. 5) Відповідно до сторінки 28 тендерної документації замовник встановив вимогу: (Скан копія якісного посвідчення та/або декларації виробника та/або іншого документу згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів, (відповідно до додатку №3 Документації)) В додатку № 3 є Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії повинна бути відповідно ДСТУ. Учасник надав файл Технічка.pdf.pdf де погодився надати Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії відповідно ДСТУ але декларацію та фото сардин надав відповідно до ТУ У, ФОТО Сардина+Сертифікат.pdf.
Код ЄДРПОУ | 20423276 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ БЯЛИКА, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сергій Клинчук |
Телефон | +380674107136 |
Ел. пошта | klinser@ukr.net |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
1) На сторінці 28 тендерної документації вказано: (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону) (До уваги учасників!!! В умовах правового режиму воєнного стану єдині державні реєстри не функціонують в режимі онлайн. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Замовник не вимагає надавати документи якщо доступ до них буде відкрито але на випадок закриття доступу який попаде на період кваліфікації переможця, замовник зобов’язаний відповідно до Закону, відхилити учасників які не нададуть підтвердження відсутності підстав до відхилення відповідно до статті 17 Закону.) На сторінці 29 тендерної документації вказано: (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону) (Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно.) Учасник повинен був отримати в НАЗК інформаційну довідку (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) про юридичну особу та завантажити в електронну систему закупівель. Натомість учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації, а надав 15_довідка юр особа корупц правопор.pdf видану власноруч. 2) На сторінці 29 тендерної документації вказано: (пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону) (Перевіряється згідно інформації наданої учасником. Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно.) Відповідно до пункту 5 Статті 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. На 20.09.2022 реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ все ще не працює. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Учасник повинен був отримати в НАЗК інформаційну довідку про Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) та завантажити в електронну систему закупівель. https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual Натомість учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації а надав 16_довідка служб особа не притяг корупц правопоруш.pdf видану власноруч. 3) На сторінці 31 тендерної документації вказано: )(пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону) Замовник не може перевірити самостійно. З 21.06.2022 у зв’язку з відсутністю доступу до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств), відомості з Єдиного реєстру підприємств учасник може отримати у формі інформаційного листа (відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 16.06.2022 № 2513/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.06.2022 за № 675/38011, опублікованого в Офіційному віснику України 21.06.2022 № 48.) Замовник перевіряв на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції перейти до Кабінету електронних сервісів за посиланнями: ОНЛАЙН СЕРВІСИ → Інформація з реєстрів → БАНКРУТСТВО → Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; На 20.09.2022 сторінку сайту https://rba.minjust.gov.ua/an-extract відключено. Порядок отримання такого інформаційного листа від Міністерства юстиції України за посиланням https://minjust.gov.ua/m/otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravah-pro-bankrutstvo-u-razi-vidsutnosti-dostupu-do-onlayn-servisu. Учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації а надав 19_довідка не є банкрутом.pdf створену власноруч. 4)Відповідно до сторінки 28 тендерної документації замовник встановив вимогу: 10 Скан копія якісного посвідчення та/або декларації виробника та/або іншого документу згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів, (відповідно до додатку №3 Документації) В Додатку №3 з тендерної документації зазначено; Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії, (230-240) гр. - ДСТУ Учасник надав файл 14_інформація тех.pdf де погодився надати Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії відповідно ДСТУ але декларацію на та фото сардин надав відповідно до ТУ У, 59_сардина декларація.pdf та 60_сардина.jpg. В 40_довідка.pdf учасник заначив «У складі своєї пропозиції на деякий товар ми надаємо декларації постачальника на товар, де вказано ТУ У, звертаємо увагу, що це ТУ на фасування, а безпосередньо сам товар відповідає ДСТУ. Разом з тим учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» гарантує постачання товару відповідно до вимог Замовником щодо ДСТУ (вказано на пакуванні).» В декларації 59_сардина декларація.pdf не написано що це ТУ У для фасування. Вимога замовника стосується, що до товару а не фасування. Єдині вимоги до фасування (фасування з матеріалів придатних до харчових продуктів та не скляна тара). Уповноваженою особою встановлена невідповідність між тендерною документацією та тендерною пропозицією в розділі вимог до якісних характеристик предмета закупівлі та технічних специфікації до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучається
1) На сторінці 28 тендерної документації вказано: (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону) (До уваги учасників!!! В умовах правового режиму воєнного стану єдині державні реєстри не функціонують в режимі онлайн. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Замовник не вимагає надавати документи якщо доступ до них буде відкрито але на випадок закриття доступу який попаде на період кваліфікації переможця, замовник зобов’язаний відповідно до Закону, відхилити учасників які не нададуть підтвердження відсутності підстав до відхилення відповідно до статті 17 Закону.) На сторінці 29 тендерної документації вказано: (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону) (Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно.) Учасник повинен був отримати в НАЗК інформаційну довідку (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) про юридичну особу та завантажити в електронну систему закупівель. Натомість учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації, а надав 15_довідка юр особа корупц правопор.pdf видану власноруч. 2) На сторінці 29 тендерної документації вказано: (пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону) (Перевіряється згідно інформації наданої учасником. Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно.) Відповідно до пункту 5 Статті 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. На 20.09.2022 реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ все ще не працює. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Учасник повинен був отримати в НАЗК інформаційну довідку про Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) та завантажити в електронну систему закупівель. https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual Натомість учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації а надав 16_довідка служб особа не притяг корупц правопоруш.pdf видану власноруч. 3) На сторінці 31 тендерної документації вказано: )(пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону) Замовник не може перевірити самостійно. З 21.06.2022 у зв’язку з відсутністю доступу до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств), відомості з Єдиного реєстру підприємств учасник може отримати у формі інформаційного листа (відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 16.06.2022 № 2513/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.06.2022 за № 675/38011, опублікованого в Офіційному віснику України 21.06.2022 № 48.) Замовник перевіряв на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції перейти до Кабінету електронних сервісів за посиланнями: ОНЛАЙН СЕРВІСИ → Інформація з реєстрів → БАНКРУТСТВО → Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; На 20.09.2022 сторінку сайту https://rba.minjust.gov.ua/an-extract відключено. Порядок отримання такого інформаційного листа від Міністерства юстиції України за посиланням https://minjust.gov.ua/m/otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravah-pro-bankrutstvo-u-razi-vidsutnosti-dostupu-do-onlayn-servisu. Учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації а надав 19_довідка не є банкрутом.pdf створену власноруч. 4)Відповідно до сторінки 28 тендерної документації замовник встановив вимогу: 10 Скан копія якісного посвідчення та/або декларації виробника та/або іншого документу згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів, (відповідно до додатку №3 Документації) В Додатку №3 з тендерної документації зазначено; Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії, (230-240) гр. - ДСТУ Учасник надав файл 14_інформація тех.pdf де погодився надати Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії відповідно ДСТУ але декларацію на та фото сардин надав відповідно до ТУ У, 59_сардина декларація.pdf та 60_сардина.jpg. В 40_довідка.pdf учасник заначив «У складі своєї пропозиції на деякий товар ми надаємо декларації постачальника на товар, де вказано ТУ У, звертаємо увагу, що це ТУ на фасування, а безпосередньо сам товар відповідає ДСТУ. Разом з тим учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» гарантує постачання товару відповідно до вимог Замовником щодо ДСТУ (вказано на пакуванні).» В декларації 59_сардина декларація.pdf не написано що це ТУ У для фасування. Вимога замовника стосується, що до товару а не фасування. Єдині вимоги до фасування (фасування з матеріалів придатних до харчових продуктів та не скляна тара). Уповноваженою особою встановлена невідповідність між тендерною документацією та тендерною пропозицією в розділі вимог до якісних характеристик предмета закупівлі та технічних специфікації до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 39796819 |
---|---|
Поштова адреса | 03151, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА КАРПИНСЬКОГО, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Римар Борис |
Телефон | 0688414310 |
Ел. пошта | anton.rymar.work@gmail.com |
При розгляді тендерної пропозиції від учасника ФОП "ТОДОСІЄВ ВАЛЕРІЙ ПЕТРОВИЧ" були знайдені невідповідності які не можна виправити за процедурою усунення невідповідностей: 1) На сторінці 23 тендерної документації зазначено: 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію, На сайті Антимонопольного комітету України опубліковано роз’яснення де вказано що УЕП не є КЕП. (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) При перевірці електронного підпису учасника виявлено що він наклав на тендерну пропозицію УЕП. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587. Міністерство цифрової трансформації України повідомило: - якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом. Уповноваженою особою встановлена невідповідність між тендерною документацією та тендерною пропозицією в розділі вимог до підпису. 2) На сторінці 24 тендерної документації зазначено: Надати копію медичної книжки водія (на кожен задіяний автомобіль), яка є дійсною на момент проведення торгів. та 1.4. Копію або копії документу про реєстрацію транспортних засобів Учасника, на яких буде здійснюватися постачання продукції власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися на яких буде здійснюватися постачання продукції. Учасник не надав: копію медичної книжки водія (на кожен задіяний автомобіль), яка є дійсною на момент проведення торгів. та Копію або копії документу про реєстрацію транспортних засобів Учасника, на яких буде здійснюватися постачання продукції власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися на яких буде здійснюватися постачання продукції. 2) На сторінці 26 зазначено: Для фізичних осіб- підприємців: - сканований з оригіналу паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або сканований з оригіналу паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Надана учасником Копія паспорта.pdf містить 1-3 сторінку та місце проживання.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
При розгляді тендерної пропозиції від учасника ФОП "ТОДОСІЄВ ВАЛЕРІЙ ПЕТРОВИЧ" були знайдені невідповідності які не можна виправити за процедурою усунення невідповідностей: 1) На сторінці 23 тендерної документації зазначено: 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію, На сайті Антимонопольного комітету України опубліковано роз’яснення де вказано що УЕП не є КЕП. (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) При перевірці електронного підпису учасника виявлено що він наклав на тендерну пропозицію УЕП. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587. Міністерство цифрової трансформації України повідомило: - якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом. Уповноваженою особою встановлена невідповідність між тендерною документацією та тендерною пропозицією в розділі вимог до підпису. 2) На сторінці 24 тендерної документації зазначено: Надати копію медичної книжки водія (на кожен задіяний автомобіль), яка є дійсною на момент проведення торгів. та 1.4. Копію або копії документу про реєстрацію транспортних засобів Учасника, на яких буде здійснюватися постачання продукції власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися на яких буде здійснюватися постачання продукції. Учасник не надав: копію медичної книжки водія (на кожен задіяний автомобіль), яка є дійсною на момент проведення торгів. та Копію або копії документу про реєстрацію транспортних засобів Учасника, на яких буде здійснюватися постачання продукції власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися на яких буде здійснюватися постачання продукції. 2) На сторінці 26 зазначено: Для фізичних осіб- підприємців: - сканований з оригіналу паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або сканований з оригіналу паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Надана учасником Копія паспорта.pdf містить 1-3 сторінку та місце проживання.
Код ЄДРПОУ | 1985514756 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 22, квартира 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Валерій Тодосієв |
Телефон | +380671115567 |
Ел. пошта | todosiev123@gmail.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
1) На сторінці 28 тендерної документації вказано: До уваги учасників!!! В умовах правового режиму воєнного стану єдині державні реєстри не функціонують в режимі онлайн. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Замовник не вимагає надавати документи якщо доступ до них буде відкрито але на випадок закриття доступу який попаде на період кваліфікації переможця, замовник зобов’язаний відповідно до Закону, відхилити учасників які не нададуть підтвердження відсутності підстав до відхилення відповідно до статті 17 Закону. На сторінці 29 тендерної документації вказано: (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону) Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно. Спосіб підтвердження : Інформаційна довідка або інший документ що видається на даний час НАЗК Відповідно до пункту 5 Статті 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. На 21.09.2022 реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ все ще не працює. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Учасник повинен був отримати в НАЗК інформаційну довідку (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) про юридичну особу та завантажити в електронну систему закупівель. https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/legal Натомість учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації, а надав Довідки ст. 17.pdf видану власноруч. 2) На сторінці 29 тендерної документації вказано: (пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону) Перевіряється згідно інформації наданої учасником. Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно. Спосіб підтверждення Інформаційна довідка або інший документ що видається на даний час НАЗК Відповідно до пункту 5 Статті 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. На 20.09.2022 реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ все ще не працює. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Учасник повинен був отримати в НАЗК інформаційну довідку про Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) та завантажити в електронну систему закупівель. https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual Натомість учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації а надав Довідки ст. 17.pdf видану власноруч. 3) На сторінці 31 тендерної документації вказано: (пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону) Замовник не може перевірити самостійно. З 21.06.2022 у зв’язку з відсутністю доступу до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств), відомості з Єдиного реєстру підприємств учасник може отримати у формі інформаційного листа (відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 16.06.2022 № 2513/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.06.2022 за № 675/38011, опублікованого в Офіційному віснику України 21.06.2022 № 48. Спосіб підтвердження Довідка в формі інформаційного листа Замовник перевіряв на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції перейти до Кабінету електронних сервісів за посиланнями: ОНЛАЙН СЕРВІСИ → Інформація з реєстрів → БАНКРУТСТВО → Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; На 21.09.2022 сторінку сайту https://rba.minjust.gov.ua/an-extract відключено. Порядок отримання такого інформаційного листа від Міністерства юстиції України за посиланням https://minjust.gov.ua/m/otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravah-pro-bankrutstvo-u-razi-vidsutnosti-dostupu-do-onlayn-servisu. Учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації а надав Довідки ст. 17.pdf створену власноруч.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1) На сторінці 28 тендерної документації вказано: До уваги учасників!!! В умовах правового режиму воєнного стану єдині державні реєстри не функціонують в режимі онлайн. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Замовник не вимагає надавати документи якщо доступ до них буде відкрито але на випадок закриття доступу який попаде на період кваліфікації переможця, замовник зобов’язаний відповідно до Закону, відхилити учасників які не нададуть підтвердження відсутності підстав до відхилення відповідно до статті 17 Закону. На сторінці 29 тендерної документації вказано: (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону) Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно. Спосіб підтвердження : Інформаційна довідка або інший документ що видається на даний час НАЗК Відповідно до пункту 5 Статті 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. На 21.09.2022 реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ все ще не працює. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Учасник повинен був отримати в НАЗК інформаційну довідку (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) про юридичну особу та завантажити в електронну систему закупівель. https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/legal Натомість учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації, а надав Довідки ст. 17.pdf видану власноруч. 2) На сторінці 29 тендерної документації вказано: (пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону) Перевіряється згідно інформації наданої учасником. Увага!!! Відповідно до листа від НАЗК № 23-0612865-22 від 31.05.2022, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Замовник не може перевірити учасника самостійно. Спосіб підтверждення Інформаційна довідка або інший документ що видається на даний час НАЗК Відповідно до пункту 5 Статті 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. На 20.09.2022 реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ все ще не працює. Замовник не має доступу до державних реєстрів та не може перевірити учасників самостійно. Учасник повинен був отримати в НАЗК інформаційну довідку про Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (негативну щодо інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення) та завантажити в електронну систему закупівель. https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual Натомість учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації а надав Довідки ст. 17.pdf видану власноруч. 3) На сторінці 31 тендерної документації вказано: (пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону) Замовник не може перевірити самостійно. З 21.06.2022 у зв’язку з відсутністю доступу до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств), відомості з Єдиного реєстру підприємств учасник може отримати у формі інформаційного листа (відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 16.06.2022 № 2513/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.06.2022 за № 675/38011, опублікованого в Офіційному віснику України 21.06.2022 № 48. Спосіб підтвердження Довідка в формі інформаційного листа Замовник перевіряв на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції перейти до Кабінету електронних сервісів за посиланнями: ОНЛАЙН СЕРВІСИ → Інформація з реєстрів → БАНКРУТСТВО → Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; На 21.09.2022 сторінку сайту https://rba.minjust.gov.ua/an-extract відключено. Порядок отримання такого інформаційного листа від Міністерства юстиції України за посиланням https://minjust.gov.ua/m/otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravah-pro-bankrutstvo-u-razi-vidsutnosti-dostupu-do-onlayn-servisu. Учасник не відстежив зміни в законодавстві та не виконав умову тендерної документації а надав Довідки ст. 17.pdf створену власноруч.
Код ЄДРПОУ | 34200887 |
---|---|
Поштова адреса | 26400, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, 26400, Кіровоградська обл.,Благовіщенський район, м. Благовіщенське,вул. Гагаріна, 7 кв.6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Світлана Назаренко |
Телефон | 3800442235593 |
Ел. пошта | NNN-SSS-VVV@UKR.NET |
1) На сторінці 23 тендерної документації вказано: 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію, В тендерній пропозиції є скановані документи. Одни з них Сертифікати ІСО ориг+коп АС ТРЕЙД (3) (1) (1).pdf, але відсутній КЕП в документах пропозиції. Перевірити підпис неможливо. 2) Відповідно до сторінки 28 тендерної документації замовник встановив вимогу: 10 Скан копія якісного посвідчення та/або декларації виробника та/або іншого документу згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів, (відповідно до додатку №3 Документації) В Додатку №3 з тендерної документації зазначено; 1. Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії, - ДСТУ Учасник надав файл щодо тех.pdf де погодився надати Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії відповідно ДСТУ. Також учасник надав ТУ=ДСТУ.pdf де зазначив: «В складі своєї пропозиції на деякий товар ми надаємо декларації постачальника на товар, де вказано ТУ У, звертаємо увагу, що це ТУ на фасування, а безпосередньо сам товар відповідає ДСТУ.» Декларація де висвітлена Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії відповідно ДСТУ – відсутня. Фото товару відсутні. Уповноваженою особою встановлена невідповідність між тендерною документацією та тендерною пропозицією в розділі вимог до якісних характеристик предмета закупівлі та технічних специфікації до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1) На сторінці 23 тендерної документації вказано: 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію, В тендерній пропозиції є скановані документи. Одни з них Сертифікати ІСО ориг+коп АС ТРЕЙД (3) (1) (1).pdf, але відсутній КЕП в документах пропозиції. Перевірити підпис неможливо. 2) Відповідно до сторінки 28 тендерної документації замовник встановив вимогу: 10 Скан копія якісного посвідчення та/або декларації виробника та/або іншого документу згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів, (відповідно до додатку №3 Документації) В Додатку №3 з тендерної документації зазначено; 1. Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії, - ДСТУ Учасник надав файл щодо тех.pdf де погодився надати Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії відповідно ДСТУ. Також учасник надав ТУ=ДСТУ.pdf де зазначив: «В складі своєї пропозиції на деякий товар ми надаємо декларації постачальника на товар, де вказано ТУ У, звертаємо увагу, що це ТУ на фасування, а безпосередньо сам товар відповідає ДСТУ.» Декларація де висвітлена Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії відповідно ДСТУ – відсутня. Фото товару відсутні. Уповноваженою особою встановлена невідповідність між тендерною документацією та тендерною пропозицією в розділі вимог до якісних характеристик предмета закупівлі та технічних специфікації до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 40733720 |
---|---|
Поштова адреса | 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Козацька, 122 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юлія Герасимчук |
Телефон | 0662077890 |
Ел. пошта | astraid@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-30-007080-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 535 200.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 7 676.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 жовтня, 00:00 |
Аукціон |
15 вересня, 12:07 Переглянути |
Початок аукціону: | 15 вересня, 11:26 |
15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір щоквартальний»)1076 штука Адреса поставки: 03148, Україна, м. Київ, вул. Жмеринська 22а, Чорнобильська 9 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15890000-3, Продукти харчування та сушені продукти різні |
15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір до свят»)1564 штука Адреса поставки: 03148, Україна, м. Київ, вул. Жмеринська 22а, Чорнобильська 9 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15890000-3, Продукти харчування та сушені продукти різні |
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до десяти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37674964 |
Поштова адреса | 03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Гната Юри,14-Б |
Ім'я |
Федорова Катерина Валентинівна |
Телефон | 380442905542 |
Ел. пошта | tc_svtgb@ukr.net |