На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 35 від 01.09.2022; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: відкриті торги; річна сума 1.195.000,00 грн. (постійний кошторис); закупівля № UA-2022-08-10-004527-a не відбулась з підстави, що передбачена пунктом 1 частиною 2 статті 32 Закону, а саме: Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Уповноважені особи: Уповноважена особа з організації та проведення закупівель/спрощених закупівель Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, тел. +380501049951, (0542) 700-411, e-mail: dresurs.sumy@gmail.com; Уповноважена особа з технічних питань - Соврікова Ірина Олександрівна – начальник відділу договорів та контролю платежів, тел. (0542) 700-418, e-mail: sovrikova_i@ukr.net
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-01-005308-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 60.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 вересня, 15:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 15:01 |
Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, поруч із земельною ділянкою з кадастровим номером 5910136600:05:002:0255 (Код ДК 021-2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії)1 послуга Адреса поставки: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Садова, 33 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71354300-7, Послуги з кадастрової зйомки Код ДК 015-97: I.2 14.24, Геодезичні науки |
Документи, що складаються та подаються Учасниками у складі тендерних пропозицій, повинні бути складені українською мовою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40456009 |
Поштова адреса | 40009, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Садова, 33 |
Ім'я |
Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна |
Телефон | 380501049951 |
Ел. пошта | dresurs.sumy@gmail.com |