На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
86 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50101, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, будинок 30. Категорія замовника -Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Вид закупівлі - відкриті торги, для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн, а робіт – 1,5 млн грн.
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства: 1) Відповідно до п.7.2 ч.7 Розділу І тендерної документації «…Документи тендерної пропозиції, які безпосередньо складаються Учасником, подаються українською мовою, про що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист-згоду». ФОП СОРОКОЛЄТ ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА у складі своєї тендерної пропозиції не надала такий лист-згоду. 2) Відповідно до п.4.1 ч.4 Розділу VІ тендерної документації «…У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає письмове погодження з істотними умовами договору.» ФОП СОРОКОЛЄТ ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА у складі своєї тендерної пропозиції не надала таке письмове погодження.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства: 1) Відповідно до п.7.2 ч.7 Розділу І тендерної документації «…Документи тендерної пропозиції, які безпосередньо складаються Учасником, подаються українською мовою, про що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист-згоду». ФОП СОРОКОЛЄТ ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА у складі своєї тендерної пропозиції не надала такий лист-згоду. 2) Відповідно до п.4.1 ч.4 Розділу VІ тендерної документації «…У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає письмове погодження з істотними умовами договору.» ФОП СОРОКОЛЄТ ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА у складі своєї тендерної пропозиції не надала таке письмове погодження.
Код ЄДРПОУ | 2503007022 |
---|---|
Поштова адреса | 50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ КАЧАЛОВА, будинок 32, квартира 54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Сороколєт |
Телефон | +380673232308 |
Ел. пошта | tender@ramediatech.com |
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства: 1) Відповідно до частини 5 таблиці Додатку 4 до тендерної документації з метою підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах згідно з частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Учасник завантажує відповідний документ у вигляді довідки під час подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель» ФОП ЖАБОТИНСЬКИЙ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції не надав таку довідку.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства: 1) Відповідно до частини 5 таблиці Додатку 4 до тендерної документації з метою підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах згідно з частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Учасник завантажує відповідний документ у вигляді довідки під час подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель» ФОП ЖАБОТИНСЬКИЙ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції не надав таку довідку.
Код ЄДРПОУ | 2706412530 |
---|---|
Поштова адреса | 50086, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Співдружності, будинок 47, квартира 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Жаботинський |
Телефон | +380675396097 |
Ел. пошта | olegsvarog@icloud.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону: 1) Відповідно до п.2.1 ч.2 Додатку 3 до тендерної документації «…Для підтвердження зазначеної у довідці інформації у складі тендерної пропозиції Учасник надає копію аналогічного договору з додатками до нього, позитивного листа-відгуку від контрагента та актів-прийому передачі товару або видаткових накладних». ФОП КОВАЛЬ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції не надав таких актів прийому-передачі товару або видаткових накладних. Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства: 1) У порушення п.3 Додатку 7 до тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції ФОП КОВАЛЬ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ не завантажив копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/ єдиного податку (фіксованого податку) або витягу з Реєстру платників ПДВ/ єдиного податку. 2) Відповідно до п.7.2 ч.7 Розділу І тендерної документації «…Документи тендерної пропозиції, які безпосередньо складаються Учасником, подаються українською мовою, про що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист-згоду». ФОП КОВАЛЬ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції не надав такий лист-згоду. 3) Відповідно до п.4.1 ч.4 Розділу VІ тендерної документації «…У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає письмове погодження з істотними умовами договору.» ФОП КОВАЛЬ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції не надав таке письмове погодження.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону: 1) Відповідно до п.2.1 ч.2 Додатку 3 до тендерної документації «…Для підтвердження зазначеної у довідці інформації у складі тендерної пропозиції Учасник надає копію аналогічного договору з додатками до нього, позитивного листа-відгуку від контрагента та актів-прийому передачі товару або видаткових накладних». ФОП КОВАЛЬ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції не надав таких актів прийому-передачі товару або видаткових накладних. Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства: 1) У порушення п.3 Додатку 7 до тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції ФОП КОВАЛЬ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ не завантажив копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/ єдиного податку (фіксованого податку) або витягу з Реєстру платників ПДВ/ єдиного податку. 2) Відповідно до п.7.2 ч.7 Розділу І тендерної документації «…Документи тендерної пропозиції, які безпосередньо складаються Учасником, подаються українською мовою, про що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист-згоду». ФОП КОВАЛЬ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції не надав такий лист-згоду. 3) Відповідно до п.4.1 ч.4 Розділу VІ тендерної документації «…У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає письмове погодження з істотними умовами договору.» ФОП КОВАЛЬ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції не надав таке письмове погодження.
Код ЄДРПОУ | 3043819513 |
---|---|
Поштова адреса | 50093, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 59, квартира 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Коваль |
Телефон | +380675600234 |
Ел. пошта | oleg.smit@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-05-010450-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 86 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 430.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 жовтня, 00:02 |
Аукціон |
21 вересня, 11:34 Переглянути |
Початок аукціону: | 21 вересня, 11:05 |
Виготовлення плакатів із соціально значущою інформацією розміром 3*6м245 штука Адреса поставки: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Героїв АТО, 30 Строк: до 28.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22460000-2, Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники |
Виготовлення банерів із соціально значущою інформацією розміром 3*6м5 штука Адреса поставки: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Героїв АТО, 30 Строк: до 28.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22460000-2, Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники |
Платежі за цим Договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий банківський рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжним дорученням за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника, після фактичної поставки товару. Розрахунок за поставку товару здійснюється на підставі рахунку(-ків) та накладної, протягом 20-ти робочих днів з дня підписання Сторонами накладної. Замовник має право на відстрочку платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання Сторонами накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44338222 |
Поштова адреса | 50101, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, пл. Молодіжна, будинок 1 |
Ім'я |
Оксана Артеменко |
Телефон | +380971057040 |
Ел. пошта | yo_reklama@ukr.net |