На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
832 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється Замовником відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» із застосуванням порядку спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» . Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага критерію становить 100 % При оцінці пропозицій учасників спрощеної закупівлі приймається до порівняння ціна пропозиції без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник-переможець закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання), вимоги до учасників, тощо зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (файл додається). Строк надання послуг: протягом 60 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-06-008654-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 832 300.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 161.50 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 12 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 вересня, 00:01 |
Ремонт технологічного обладнання: установок УВПЗ-2М ^ (код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50532000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання)2 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Для платників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок за надані послуги за умови наявності належним чином оформлених документів: - акта приймання-передачі наданих послуг, калькуляції за фактично надані послуги з розшифруванням трудових та матеріальних витрат; - податкової накладної, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України. Замовник здійснює оплату за надані послуги на 20-тий банківський день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, розрахунок здійснюється на 20-тий банківський день з дати отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок за надані послуги за умови наявності належним чином оформлених документів: - акта приймання-передачі наданих послуг, калькуляції за фактично надані послуги з розшифруванням трудових та матеріальних витрат. Замовник здійснює оплату за надані послуги на 20-тий банківський день з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Захарченко А. Л. |
Телефон | 0322263997 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |