На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
94 040 639.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами)
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція Учасника ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" підлягає відхиленню, оскільки при розгляді пропозиції учасника було встановлено наступне: 1) Учасник закупівлі згідно вимог пункту 14.2. розділу 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі з метою підтвердження відсутності обставин, які визначені у частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у складі пропозиції повинен надати наступну інформацію: - інформаційну довідку про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань Учасником за раніше укладеними договорами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка має бути підтверджена листом Замовника або підписом посадової особи Замовника на такій інформаційній довідці. Інформаційна довідка повинна містити посилання на ідентифікатор даної закупівлі. Учасником ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано інформаційну довідку про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка не підтверджена листом Замовника або підписом посадової особи Замовника на такій інформаційній довідці та в якій зазначено недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі. 2) Учасник закупівлі згідно вимог підпункту 4 пункту 14.4. розділу 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинен підтвердити можливість надання послуг із матеріалів для розмітки доріг, а саме: Матеріали для розмітки повинні бути сертифіковані на відповідність СОУ 42.1-37641918-116:2014 (Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг,), СОУ 42.1-37641918-089:2012 (Мікрокульки скляні світлоповертальні), СОУ 42.1-37641918-090:2012 (Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг п. 1-8, 11, 13-16 табл.1) (далі – матеріали для розмітки). Документи, які необхідно надати для підтвердження відповідності продукції, яка буде використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі (матеріали для розмітки доріг) технічним вимогам: - копію сертифікату відповідності матеріалів для розмітки доріг, виданого відповідним Органом сертифікації продукції, дійсного на момент подання пропозицій. У разі закупівлі матеріалів для розмітки, документальне підтвердження також повинно містити: - копію(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) матеріалів для розмітки між Учасником, з одного боку, та виробником матеріалів для розмітки (або офіційним представником такого виробника в Україні), з іншого боку; - гарантійний(-і) лист(-и)-уповноваження (авторизаційний лист(-и)) від виробника(-ів) (або офіційного(-их) представника(-ів) виробника(-ів) в Україні) оригінальних матеріалів для розмітки, які будуть використовуватися при наданні відповідних послуг за предметом закупівлі (із зазначенням посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу), щодо поставки Учаснику зазначених оригінальних матеріалів для розмітки в обсягах, необхідних для проведення зазначеної закупівлі, протягом визначеного цим Оголошенням строку надання послуг із відповідним уповноваженням Учасника пропонувати зазначені оригінальні матеріали для розмітки у зазначеній закупівлі. - у випадку, якщо зазначений лист-уповноваження видано Учаснику офіційним представником виробника матеріалів для розмітки в Україні, або зазначений договір поставки матеріалів для розмітки (купівлі-продажу, надання послуг з використанням власних матеріалів для розмітки тощо) укладено між Учасником з таким офіційним представником, Учасник у складі своєї пропозиції має надати документ, виданий виробником, який належним чином підтверджує відповідний статус такого офіційного представника (дилера, офіційного представництва, представника, дистриб’ютора тощо) Якісні характеристики маркувальні/розмічальні матеріали, повинні підтверджуватися: - копією чинного на дату подання пропозиції сертифікату виробника цих матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015. Учасником ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" не надано гарантійний(-і) лист(-и)- уповноваження (авторизаційний лист(-и)) від виробника(-ів) (або офіційного(-их) представника(-ів) виробника(-ів) в Україні) оригінальних матеріалів для розмітки, які будуть використовуватися при наданні відповідних послуг за предметом закупівлі (із зазначенням посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу), щодо поставки Учаснику зазначених оригінальних матеріалів для розмітки в обсягах, необхідних для проведення зазначеної закупівлі, протягом визначеного цим Оголошенням строку надання послуг із відповідним уповноваженням Учасника пропонувати зазначені оригінальні матеріали для розмітки у зазначеній закупівлі. Не надано лист-уповноваження виданого Учаснику офіційним представником виробника матеріалів для розмітки (фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг, пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг) , який належним чином підтверджує відповідний статус такого офіційного представника (дилера, офіційного представництва, представника, дистриб’ютора тощо) Пропозиція Учасника ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" відхилена, згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція Учасника ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" підлягає відхиленню, оскільки при розгляді пропозиції учасника було встановлено наступне: 1) Учасник закупівлі згідно вимог пункту 14.2. розділу 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі з метою підтвердження відсутності обставин, які визначені у частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у складі пропозиції повинен надати наступну інформацію: - інформаційну довідку про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань Учасником за раніше укладеними договорами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка має бути підтверджена листом Замовника або підписом посадової особи Замовника на такій інформаційній довідці. Інформаційна довідка повинна містити посилання на ідентифікатор даної закупівлі. Учасником ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано інформаційну довідку про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка не підтверджена листом Замовника або підписом посадової особи Замовника на такій інформаційній довідці та в якій зазначено недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі. 2) Учасник закупівлі згідно вимог підпункту 4 пункту 14.4. розділу 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинен підтвердити можливість надання послуг із матеріалів для розмітки доріг, а саме: Матеріали для розмітки повинні бути сертифіковані на відповідність СОУ 42.1-37641918-116:2014 (Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг,), СОУ 42.1-37641918-089:2012 (Мікрокульки скляні світлоповертальні), СОУ 42.1-37641918-090:2012 (Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг п. 1-8, 11, 13-16 табл.1) (далі – матеріали для розмітки). Документи, які необхідно надати для підтвердження відповідності продукції, яка буде використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі (матеріали для розмітки доріг) технічним вимогам: - копію сертифікату відповідності матеріалів для розмітки доріг, виданого відповідним Органом сертифікації продукції, дійсного на момент подання пропозицій. У разі закупівлі матеріалів для розмітки, документальне підтвердження також повинно містити: - копію(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) матеріалів для розмітки між Учасником, з одного боку, та виробником матеріалів для розмітки (або офіційним представником такого виробника в Україні), з іншого боку; - гарантійний(-і) лист(-и)-уповноваження (авторизаційний лист(-и)) від виробника(-ів) (або офіційного(-их) представника(-ів) виробника(-ів) в Україні) оригінальних матеріалів для розмітки, які будуть використовуватися при наданні відповідних послуг за предметом закупівлі (із зазначенням посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу), щодо поставки Учаснику зазначених оригінальних матеріалів для розмітки в обсягах, необхідних для проведення зазначеної закупівлі, протягом визначеного цим Оголошенням строку надання послуг із відповідним уповноваженням Учасника пропонувати зазначені оригінальні матеріали для розмітки у зазначеній закупівлі. - у випадку, якщо зазначений лист-уповноваження видано Учаснику офіційним представником виробника матеріалів для розмітки в Україні, або зазначений договір поставки матеріалів для розмітки (купівлі-продажу, надання послуг з використанням власних матеріалів для розмітки тощо) укладено між Учасником з таким офіційним представником, Учасник у складі своєї пропозиції має надати документ, виданий виробником, який належним чином підтверджує відповідний статус такого офіційного представника (дилера, офіційного представництва, представника, дистриб’ютора тощо) Якісні характеристики маркувальні/розмічальні матеріали, повинні підтверджуватися: - копією чинного на дату подання пропозиції сертифікату виробника цих матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015. Учасником ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" не надано гарантійний(-і) лист(-и)- уповноваження (авторизаційний лист(-и)) від виробника(-ів) (або офіційного(-их) представника(-ів) виробника(-ів) в Україні) оригінальних матеріалів для розмітки, які будуть використовуватися при наданні відповідних послуг за предметом закупівлі (із зазначенням посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу), щодо поставки Учаснику зазначених оригінальних матеріалів для розмітки в обсягах, необхідних для проведення зазначеної закупівлі, протягом визначеного цим Оголошенням строку надання послуг із відповідним уповноваженням Учасника пропонувати зазначені оригінальні матеріали для розмітки у зазначеній закупівлі. Не надано лист-уповноваження виданого Учаснику офіційним представником виробника матеріалів для розмітки (фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг, пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг) , який належним чином підтверджує відповідний статус такого офіційного представника (дилера, офіційного представництва, представника, дистриб’ютора тощо) Пропозиція Учасника ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" відхилена, згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Код ЄДРПОУ | 31481658 |
---|---|
Поштова адреса | 07351, Україна, Київська область, Вишгородський район, село Синяк,, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА , будинок 68 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Приватне Підприємство Автомагістраль |
Телефон | +380459635033 |
Ел. пошта | tdv_am@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40148165 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 27, КАБІНЕТ 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Леваднюк Віта |
Телефон | 380952924838,380500188110 |
Ел. пошта | smeta@autostrada.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-09-003407-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 94 040 639.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 470 203.19 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 вересня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 18:42 |
Аукціон |
27 вересня, 12:49 Переглянути |
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 656,3 км1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63710000-9, Послуги з обслуговування наземних видів транспорту |
Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк не більше одного місяця в межах поточного бюджетного періоду. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами примірної форми № КБ-2в і примірної форми № КБ-3
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03451526 |
Поштова адреса | 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Покровська, будинок 16 |
Ім'я |
Курко Вікторія Олексіївна |
Телефон | 380412470529,380961511183 |
Ел. пошта | kurko.vo@ukravtodor.gov.ua |