На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк поставки товару: до 21 листопада 2022 року, але не пізніше останнього дня воєнного стану, затвердженого Указом Президента «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022 № 573/2022. Строк виконання договору: по 31.12.2022 р. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Процедура закупівлі обрана виходячи з вартісних меж предмету закупівлі та наявної потреби Замовника. Закупівля здійснюється згідно чинної нормативної бази, вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. № 723 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 і від 28 лютого 2022 р. № 169", згідно яких Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”, оскільки станом на 09.09.2022 р. на час оприлюднення річного плану та оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закон про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану 2526-IX від 16.08.2022, яким на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, визначаються Кабінет Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (тобто, даний законопроект надав КМУ право визначати порядок проведення закупівель у період воєнного стану) не набрав чинності (про що свідчить картка документа за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/2526-20), набрання чинності відбудеться 10.09.2022 р. та відсутній новий порядок (постанова), прийнята КМУ згідно цього НПА.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 21947206 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, УЗВІЗ СЕЛЯНСЬКИЙ, будинок 3А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Маковей Лада Ігорівна |
Телефон | 380504803344 |
Ел. пошта | sychoksana@ventaltd.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43808856 |
---|---|
Поштова адреса | 49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Панікахи будинок 2 кімната 405 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Советіна |
Телефон | +380672302807 |
Ел. пошта | osovetina@badm-b.biz |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 21633086 |
---|---|
Поштова адреса | 03110, Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Амосова, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Боса Тіна Олександрівна |
Телефон | 0504156686 |
Ел. пошта | TINA.BOSA@UF.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-09-005217-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 40 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 200.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 вересня, 13:11 |
Аукціон |
20 вересня, 12:42 Переглянути |
ЦЕФТРІАКСОН порошок для приготування розчину для ін’єкцій 1 г у флаконі №10 (Ceftriaxone) (33651100-9) код за ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція350 пачка Адреса поставки: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, вул.Теремнівська, буд. 100 Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: ceftriaxone, Ceftriaxone |
Ціна пропозиції та усі її вартісні елементи (ціна за одиницю, статті витрат тощо) повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, в тому числі податкового законодавства, законодавства про ціни та ціноутворення, в тому числі законодавства, що регулює провадження господарської діяльності та особливості ціноутворення у сфері реалізації предмета закупівлі. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з участю у торгах. Ціна пропозиції учасника розраховується ним самостійно з дотриманням вимог законодавства про ціни та ціноутворення. Під час розрахунку ціни пропозиції, а також ціни за товару, учасники повинні неухильно дотримуватися вимог щодо державного регулювання цін на відповідні товари (у разі, що ціни на товари, передбачені у закупівлі, підлягають державному регулюванні згідно із законодавством), в тому числі: установлених відповідно до законодавства обов’язкових для застосування суб’єктами господарювання: (a) фіксованих цін; (b) граничних цін; (c) граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) та постачальницько-збутової надбавки (постачальницької винагороди); (d) граничних нормативів рентабельності; (e) розміру постачальницької винагороди; (f) розміру доплат, знижок (знижувальних коефіцієнтів); (g) запровадженої відповідно до законодавства процедури декларування зміни ціни та/або реєстрації ціни. Строк поставки товару: до 21 листопада 2022 року, але не пізніше останнього дня воєнного стану, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.08.2022 № 2500-ІХ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01983134 |
Поштова адреса | 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100 |
Ім'я |
Юлія Левченко |
Телефон | +380332253775,+380508508932 |
Ел. пошта | newmed@ukr.net |