На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
236 899.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Розглянуто: Тендерну пропозицію ТОВ «УКРІНСТАЛ РІВНЕ» на веб-порталі Уповноваженого органу станом на 07.11.2022 року. Переможець процедури закупівлі (який був визначений переможцем 26.10.2022 року) не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до 05.11.2022 року (включно), передбачені у пп. 5.3.1, 5.3.2, 5.3.4 Розділу ІІІ ТД, а саме: - Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону - витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, який виданий не раніше ніж за 90 календарних днів до дати подання документа замовнику. - Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої статті 17 Закон, а саме довідка в довільній формі на підтвердження відсутності факту притягнення службової (посадової) особи/уповноваженої особи учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці. - Довідка довільної форми про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розглянуто: Тендерну пропозицію ТОВ «УКРІНСТАЛ РІВНЕ» на веб-порталі Уповноваженого органу станом на 07.11.2022 року. Переможець процедури закупівлі (який був визначений переможцем 26.10.2022 року) не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до 05.11.2022 року (включно), передбачені у пп. 5.3.1, 5.3.2, 5.3.4 Розділу ІІІ ТД, а саме: - Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону - витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, який виданий не раніше ніж за 90 календарних днів до дати подання документа замовнику. - Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої статті 17 Закон, а саме довідка в довільній формі на підтвердження відсутності факту притягнення службової (посадової) особи/уповноваженої особи учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці. - Довідка довільної форми про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Код ЄДРПОУ | 40729667 |
---|---|
Поштова адреса | 33001, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ ПЕТРА МОГИЛИ, будинок 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Дубинка |
Телефон | +380674754839 |
Ел. пошта | idubynka@ukrinstal.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43174564 |
---|---|
Поштова адреса | 11703, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА будинок 106 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микола Черноус |
Телефон | +380971531150 |
Ел. пошта | bravonovograd@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-09-009117-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 236 899.60 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 200.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 2 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 10:26 |
Аукціон |
26 жовтня, 14:58 Переглянути |
Плитка Sofi BC, 250х500х8 мм або еквівалентTile Sofi BC, 250х500х8 mm or equivalent318 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 24.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111300-4, Керамічні вироби |
Плитка Керамограніт, Rita B, 480х480х9,5мм або еквівалентCeramic granite tile Rita B, 480х480х9,5 mm or equivalent112 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 24.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111300-4, Керамічні вироби |
Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Payment for the delivered products is made by the Customer by transferring funds to the Supplier's current account within 45 calendar days from the date of provision of label for suitable products in accordance with SOU NAEK 038:2021 «Management of goods purchases. Arrangement of receipt inspection of the products dedicated for the Company's separated subdivisions» in condition of being provided registration of the duly executed and unblocked tax invoice by the Supplier in the URTI (unified register of tax invoices). The beginning of the payment period starts on the day following the day of label provision for suitable products.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | 34400, Україна, Рівненська область, Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Ім'я |
Боровик Ірина Володимирівна |
Телефон | 380363664404 |
Ел. пошта | SheYN@rnpp.atom.gov.ua |