На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
257 360.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 19 вересня, 11:08
Опис
неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель (невідповідність умов, зазначених в оголошенні умовам, оприлюдненим в електронній системі закупівель щодо очікуваної вартості предмета закупівлі «з ПДВ»- «без ПДВ»
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-13-010452-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 257 360.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 573.60 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 19 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 11:14 |
Початок аукціону: | 22 вересня, 12:01 |
Послуги по заправці, відновленню картриджів та ремонту копіювально-принтерної техніки для структурних підрозділів Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) у Івано-Франківській області1135 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця протягом десяти банківських днів після приймання послуг на підставі актів прийому-передачі наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 9 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43316386 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
Ім'я |
Ємчук Катерина |
Телефон | 380509190148 |
Ел. пошта | yemchuk_kateryna@ukr.net |