На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
608 620.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України, статті 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану”, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, керуючись Постановою кабінету міністрів України № 169 від 28.02.2022 року із змінами внесеними Постановою КМУ від 24 червня 2022 р. № 723
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1. Учасник у складі своєї пропозиції не надав копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів, який(і) діє(ють) на момент оголошення процедури закупівлі та термін його(їх) дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, при цьому специфікації повинні бути датовані роком проведення відповідної публічної закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника), та/або оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Учасник у складі своєї пропозиції не надав копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів, який(і) діє(ють) на момент оголошення процедури закупівлі та термін його(їх) дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, при цьому специфікації повинні бути датовані роком проведення відповідної публічної закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника), та/або оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO.
Код ЄДРПОУ | 40477029 |
---|---|
Поштова адреса | 01015, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛАВРСЬКА, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ДІАЛІЗ МЕДИК |
Телефон | +380970263934 |
Ел. пошта | dializmedic@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38737616 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, Київська область, Київ, просп. Гонгадзе Георгія, буд. 20 (літ. В’) |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Солоджук Сергій |
Телефон | 380442288440 |
Ел. пошта | diatom@diatom.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-15-010857-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 608 620.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 043.10 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 вересня, 15:23 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 вересня, 16:23 |
Дата останніх змін | 6 жовтня, 10:59 |
Аукціон |
27 вересня, 13:00 Переглянути |
Мidozolam- розчин для ін єкцій ,5мг/мл по 3 мл ампулі500 ампула Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція |
Fentanyl -розчин для ін єкцій ,0,05мг/мл по 2 мл в ампулі10000 ампула Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: fentanyl, Fentanyl |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02000085 |
Поштова адреса | 33018, Україна, Рівненська область, РІВНЕ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, будинок 25-А |
Ім'я |
Яковенко Ольга Василівна |
Телефон | 0362637941 |
Ел. пошта | olgayakovenko2912@ukr.net |