На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року N 169 зі змінами. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ (100%). Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40016414 |
---|---|
Поштова адреса | 01011, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ РИБАЛЬСЬКА, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрей Варибок |
Телефон | +380676577434,+380505239987 |
Ел. пошта | k.bizhyk@uislab.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-26-010466-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 164 573 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 822 868.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 822 868.00 UAH |
Період уточнень | до 7 жовтня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 13 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 12:16 |
Сортувальна лінія посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ДОПП Київ1 одиниця Адреса поставки: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 Строк: до 31.01.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42417300-5, Конвеєрне обладнання |
Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ДОПП Київ1 одиниця Адреса поставки: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 Строк: до 31.01.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42417300-5, Конвеєрне обладнання |
Сортувальна лінія посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ЦОП Львів1 одиниця Адреса поставки: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323 Строк: до 28.02.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42417300-5, Конвеєрне обладнання |
Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Львів1 одиниця Адреса поставки: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323 Строк: до 28.02.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42417300-5, Конвеєрне обладнання |
Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Дніпро1 одиниця Адреса поставки: 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 148 Строк: до 31.03.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42417300-5, Конвеєрне обладнання |
Додаткове (допоміжне) сортувальне обладнання55 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.04.2027 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Послуги по технічному обслуговуванню сортувальної лінії посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ДОПП Київ48 послуга Адреса поставки: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 Строк: до 30.04.2027 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Послуга по технічному обслуговуванню сортувальної лінії малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ДОПП Київ48 послуга Адреса поставки: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 Строк: до 30.04.2027 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Послуга по технічному обслуговуванню сортувальної лінії посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ЦОП Львів48 послуга Адреса поставки: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323 Строк: до 30.04.2027 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Послуги по технічному обслуговуванню сортувальної лінії малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Львів48 послуга Адреса поставки: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323 Строк: до 30.04.2027 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Послуга по технічному обслуговуванню сортувальної лінії малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Дніпро48 послуга Адреса поставки: 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 148 Строк: до 30.04.2027 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Запасні частини для негарантійних ремонтів1 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.04.2027 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Комплект запасних частин для Сортувальна лінія посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ДОПП Київ1 комплект Адреса поставки: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 Строк: до 31.01.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Комплект запасних частин для Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ДОПП Київ1 комплект Адреса поставки: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 Строк: до 31.01.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Комплект запасних частин для Сортувальна лінія посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ЦОП Львів1 комплект Адреса поставки: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323 Строк: до 28.02.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Комплект запасних частин для Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Львів1 комплект Адреса поставки: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323 Строк: до 28.02.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Комплект запасних частин для Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Дніпро1 комплект Адреса поставки: 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 148 Строк: до 31.03.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в додатку 3 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі), Постачальник протягом 5-ти (п’яти) робочих днів після підписання Договору виставляє Покупцю рахунок на попередню оплату (аванс), в розмірі 70% (сімдесят) відсотків від загальної вартості Товару, визначеної згідно з п. 1-5 Специфікації 1, та вартості Запасних частин, визначеної в Специфікації 3, який Покупець зобов’язаний оплатити протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання рахунку за умови отримання до дати платежу банківської гарантії повернення авансового платежу, зазначеної у розділі 7 цього Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в додатку 3 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі), остаточний розрахунок за поставлений Товар та Запасні частини здійснюється Покупцем впродовж 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) належним чином оформленої податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Оплата за Товар в частині додаткового (допоміжного) обладнання, зазначеного у п.6 - 16 Специфікації 1, та за Запасні частини, замовлені для відновлення Комплекту запасних частин Покупця (у разі використання Постачальником під час негарантійного ремонту Запасної частини з Комплекту запасних частин Покупця), здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару або Запасних частин, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі Товару, за умови реєстрації Постачальником в ЄРПН належним чином оформленої податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Сума до сплати визначається як загальна вартість Товару або Запасних частин, зазначена у відповідному Акті приймання-передачі Товару. Оплата за Послуги здійснюється до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за звітним, в межах якого було надано Послуги, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, складеного у порядку, передбаченому умовами Договору та, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН до дати оплати.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Анісіфорова Світлана Анатоліївна (Anisiforova Svitlana) |
Телефон | 380504110057 |
Ел. пошта | anisiforova-sa@ukrposhta.ua |