На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 534 474.38 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37470306 |
---|---|
Поштова адреса | 04112, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВІАКОНСТРУКТОРА ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юлія Нечипорук |
Телефон | +380443590550 |
Ел. пошта | sale@netwave.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтинівська, 73, м. Київ, 04080, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | tender7@it-integrator.ua |
Телефон | 380445380069 |
Ел. пошта | TENDER7@IT-INTEGRATOR.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-28-010482-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 20 534 474.38 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 205 344.74 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 4 жовтня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 7 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 7 листопада, 15:04 |
Аукціон |
10 жовтня, 12:52 Переглянути |
Маршрутизатор Тип 18 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 19.05.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32413100-2, Маршрутизатори |
Маршрутизатор Тип 22 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 19.05.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32413100-2, Маршрутизатори |
Маршрутизатор Тип 312 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 19.05.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32413100-2, Маршрутизатори |
За поставку Товару та ПП Покупець здійснює попередню оплату (Аванс) у розмірі не більше 80 (вісімдесяти) % ціни Договору протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати надання Постачальником (після укладення Договору) рахунку на аванс, а якщо Аванс перевищує суму 1 000 000,00 грн (один мільйон грн 00 коп), то також за умови надання Постачальником оригіналу безвідкличної і безумовної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (за формою згідно з Додатком 2 до Договору), при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу повинна дорівнювати сумі Авансу. У випадку продовження строку дії Договору Постачальник зобов’язаний до дати внесення змін у строк дії Договору продовжити Банківську гарантію забезпечення повернення авансового платежу на строк продовження строку дії Договору. При цьому, гарантія повинна закінчуватись не раніше, ніж через 7 (сім) банківських днів після закінчення дії Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 80.00%
Подальша оплата за Товар та ПП здійснюється за умови прийняття Покупцем Товару та ПП на всю суму авансового платежу (у випадку якщо Постачальник не відмовився від авансового платежу). Покупець здійснює подальшу оплату за поставлений Постачальником Товар та ПП протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на Товар (далі – видаткова накладна), Акту приймання-передачі ПП (надалі – Акт) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем видаткової накладної, Акту) рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Пугач Андрій Ігорович |
Телефон | 380442491018 |
Ел. пошта | puhach.ai@ua.energy |