На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в оголошенні про провдення процедури закупівлі, яка додається до закупівлі
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2974105433 |
---|---|
Поштова адреса | 07504, Україна, Київська область, Бровари, вул. Чорновола В'ячеслава, будинок 2а, квартира 80 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Євген Мітасов |
Телефон | 380952158132 |
Ел. пошта | mitasov.evg@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-29-003107-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 16 833.33 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 84.17 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 жовтня, 11:06 |
Плащ-накидка10 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35810000-5, Індивідуальне обмундирування |
Оплата поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі протягом 30 банківських днів у відповідності до вимог чинного законодавства та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають відповідно до планів фінансування, доведених в межах бюджетних асигнувань. Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності перерахованих коштів на рахунок Замовника у межах бюджетних асигнувань. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за поставлену продукцію здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Ненадходження коштів з місцевого бюджетів та інших джерел фінансування на реєстраційний рахунок Замовника для оплати товару за цим Договором, а також несвоєчасне їх перерахування органом державного казначейства Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника. Датою оплати вважається дата відправлення коштів ПОКУПЦЕМ за банківськими реквізитами ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГЛЕВАХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04359146 |
Поштова адреса | 08631, Україна, Київська область, Фастівський р-н, селище міського типу Глеваха, вул.Вокзальна, будинок 26 |
Ім'я |
Биховченко Іван Іванович |
Телефон | 0672613715 |
Ел. пошта | tenderglevaha@gmail.com |