На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
212 850.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42913610 |
---|---|
Поштова адреса | 47341, Україна, Тернопільська область, Збаразький район, село Новики, вул. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дацюк Руслан |
Телефон | 380987771786 |
Ел. пошта | vlasnotvory@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3176708196 |
---|---|
Поштова адреса | 78300, Україна, Івано-Франківська область, місто, Снятин, вул.Данила Галицького буд.41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Божовський Любомир Мирославович |
Телефон | +380969569638 |
Ел. пошта | trenddecor1@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3503707881 |
---|---|
Поштова адреса | 54040, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Україна, 54040, Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ КРИЛОВА, будинок 19Г, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Крістіна Ніколаєнко |
Телефон | 380675101733 |
Ел. пошта | zalizo.company@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3065710530 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО (КІРОВА), будинок 28, квартира 252 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Брачун Олександр Володимирович |
Телефон | 380676971473 |
Ел. пошта | brachun123@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-10-03-006538-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 212 850.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 064.25 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 листопада, 08:47 |
Аукціон |
12 жовтня, 14:22 Переглянути |
Лавки вуличні зі спинкою та підлокітниками15 штука Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово) Строк: до 15.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113600-3, Лавки |
Покупець здійснює оплату за переданий товар (або його окрему партію) шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткової накладної. Покупець не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Покупець має право здійснювати попередню оплату за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % вартості Договору на строк не більше 1 місяця. Попередня оплата здійснюється за рішенням Покупця протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Постачальника. У разі здійснення Покупцем такої попередньої оплати, Постачальник зобов’язаний до спливу місячного терміну з дня отримання попередньої оплати передати Покупцю товар та надати видаткову накладну. Відповідно до Постанови КМУ від 02.12.2020р № 1198 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 зі змінами
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44327100 |
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Ім'я |
Віталій Гулейчук |
Телефон | +380372553740 |
Ел. пошта | v.guleychuk@gmail.com |