На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
272 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до ч.3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", шляхом накладення КЕП/УЕП на пропозицію учасника спрощеної закупівлі та на надані у складі такої пропозиції документи. Файл з КЕП/УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа), назва та код ЄДРПОУ Учасника - юридичної особи/ПІБ та ІПН фізичної особи-підприємця, який уповноважив таку особу. Зазначені відомості про власника ключа мають співпадати з відомостями про особу, яка уповноважена Учасником на подачу пропозиції. У разі відсутності зазначеної інформації та/або її невідповідності, учасник спрощеної закупівлі буде вважатися таким, що не відповідає встановленим оголошенням вимогам та його пропозиція буде відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign, https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 12 жовтня, 16:19
Опис
04.10.2022 Уповноваженою особою оголошено спрощену закупівлю за предметом Послуги з коригування паспортів підводних гідротехнічних споруд БДФ ДП «АМПУ» (адміністрації Білгород-Дністровського МП) UA-2022-10-04-011796-a (далі - закупівля). Відповідно до оголошення про проведення Закупівлі встановлено кінцевий строк до 12.10.2022 до 12:00 год для звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення. Період початку для подання пропозицій учасниками встановлено з 12:01 год. 12.10.2022. Об 11:00 год. 12.10.2022 (за одну годину до закінчення кінцевого строку періоду уточнення) надійшло запитання по закупівлі з пропозицією щодо внесення змін до договору. Частино 7 статті 14 Закону передбачено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Оскільки з боку Уповноваженої особи не було надано відповідь на поставлене за одну годину до закінчення кінцевого строку періоду уточнення питання, з причин відсутності технічної можливості в електронній системі закупівель надавати такі роз’яснення після закінчення періоду уточнення, хоча частиною 7 статті 14 Закону для надання роз’яснення встановлено один робочий день з дня їх оприлюднення, наразі наявне порушення частини 7 статті 14 Закону щодо не надання відповіді на надане звернення учасника, яке неможливо усунути, внаслідок чого необхідно відмінити таку закупівлю. Пунктом 2 частини 17 статті 14 Закону встановлено, що Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-10-04-011796-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 272 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 360.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 12 жовтня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 жовтня, 01:00 |
Дата останніх змін | 12 жовтня, 16:20 |
Початок аукціону: | 18 жовтня, 11:35 |
Послуги з коригування паспортів підводних гідротехнічних споруд БДФ ДП «АМПУ» (адміністрації Білгород -Дністровського МП), за кодом ДК 021:2015 - 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань».1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 20 (десяти) банківських днів з дати отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку, за умови наявності підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Білгород-Дністровська філія Державного підпириємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Білгород-Дністровського морського порту) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728376 |
Поштова адреса | 67700, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський, вул. ШАБСЬКА, будинок 81 |
Ім'я |
Бойко Світлана Володимирівна |
Телефон | 0972136946 |
Ел. пошта | BOIKOS@BGD.USPA.GOV.UA |