На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
330 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
2 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 2 грудня, 00:03
Опис
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 цього Закону. Так, 15.11.2022 року, повідомленням про намір укласти договір про закупівлю учасника ТОВ "Віола Медтехніка" код ЄДРПОУ/ІПН: 23548019 (далі - Учасник) було визначено переможцем процедури закупівлі, про що йому було автоматично повідомлено електронною системою закупівель у день визначення учасника переможцем. Відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. При цьому, відповідно до частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Натомість переможець, в строк встановлений вище, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. Беручи до уваги викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію переможця на підставі абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. Згідно частини ж 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-03-009142-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 15:00 |
Дата останніх змін | 2 грудня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 330 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 650.00 UAH з ПДВ |
---|
Авторефкератометр1 штука Адреса поставки: 37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26 Строк: до 31.12.2022 14:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Код НК 024:2019: 36386, Рефрактометр офтальмологічний, автоматичний |
Лампа щілинна1 штука Адреса поставки: 37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26 Строк: до 31.12.2022 14:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999388 |
Поштова адреса | 37500, Україна, Полтавська область, місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26 |
Ім'я |
Шостак Максим Юрійович ( ) |
Телефон | +380536162245 |
Ел. пошта | shostakm57@gmail.com |