На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
495 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Ідентифікаційний номер | UA-2022-10-30-000583-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 грудня, 11:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 495 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 листопада, 13:47 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 477.50 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери форм-фактора ноутбук у такому складі: основний блок персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук)13 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації, Філія «Годинівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів-заклад дошкільної освіти» Опорного закладу «Мостиський заклад загальної середньої освіти № 2 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області» 81301, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Годині, вул. Івасюка, 46 Арламівськоволянський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81315, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Арламівська Воля, вул. Березівка, 23 Гостинцівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81332, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Гостинцеве, вул. Центральна, 67 Старявський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області 81313, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Старява, вул. О. Шибуньки, 3 Строк: до 15.12.2022 22:02 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213100-6, Портативні комп’ютери |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону
Тендерна пропозиція Учасника ФО-П "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" за результатами оцінки шляхом застосування електронного аукціону визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Пунктом 39 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" передбачено: "Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей". Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діє на момент проведення торгів) (далі по тексту - Закон), дана пропозиція розглянута уповноваженою особою на її відповідність вимогам тендерної документації та Закону. В результаті розгляду тендерної пропозиції ФО-П "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" були виявлені невідповідності та недоліки у поданих документах пропозиції. Пунктом 40 Постанови про особливості закупівель передбачено: «40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Керуючись вище вказаними нормами уповноваженою особою в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФО-П "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" наступного змісту: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: – Відсутнє документальне підтвердження від виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) на території України щодо наявності авторизованого виробником сервісного центру саме в м. Львові, з вказанням адреси та контактного телефону такого центру. Оскільки у складі пропозиції подана інформація щодо наявності авторизованого сервісного центру тільки у м. Київ. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось: «Документальне підтвердження від виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) (надати підтвердження партнерських відносин між виробником і дистриб’ютором) на території України, наявності авторизованого виробником сервісного центру в м. Львові, з вказанням адреси та контактного телефону такого центру». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Документальне підтвердження від виробника запропонованих учасником ноутбуків або офіційного представника / дистриб’ютора запропонованих учасником ноутбуків (надати підтвердження партнерських відносин між виробником і дистриб’ютором) на території України, наявності АВТОРИЗОВАНОГО ВИРОБНИКОМ СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ САМЕ У М. ЛЬВОВІ, з вказанням адреси та контактного телефону такого центру. 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції надано сертифікати експертизи типу на ноутбуки ASUS, що видані 29.03.2021 р. Згідно інформації, яка зазначена в сертифікатах, їх термін дії становить 1 рік, тобто до 29.03.2022 р. Проте відсутні документи про продовження їх терміну дії чи про наявність інших чинних сертифікатів. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось: "У складі пропозиції Учасника повинен надати копії ЧИННИХ на дату аукціону документів (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб), які підтверджують відповідність вимогам діючих нормативних документів на товар". 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - копію чинного на дату аукціону сертифікату походження продукції та/або технічний паспорт на виріб. 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: – У гарантійному листі виробника – ASUS Global Pte.Ltd., який уповноважує Учасника на участь в даній тендерній процедурі та підтверджує його можливість поставки товару у необхідній кількості не зазначено терміну гарантії на обладнання. 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось: "гарантійний лист виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) (надати підтвердження партнерських відносин між виробником і дистриб’ютором) на території України (якщо учасник не є виробником вказаного товару), який уповноважує Учасника на участь в даній тендерній процедурі та підтверджує його можливість поставки товару у необхідній кількості. В листі повинні зазначатись назва замовника торгів, ідентифікатор закупівлі, повна назва та юридична адреса учасника, З ОБОВ’ЯЗКОВИМ ВКАЗАННЯМ ТЕРМІНУ ГАРАНТІЇ НА ОБЛАДНАННЯ". 3.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкоригований гарантійний лист виробника – ASUS Global Pte.Ltd., який уповноважує Учасника на участь в даній тендерній процедурі та підтверджує його можливість поставки товару у необхідній кількості. В листі повинні зазначатись назва замовника торгів, ідентифікатор закупівлі, повна назва та юридична адреса учасника, З ОБОВ’ЯЗКОВИМ ВКАЗАННЯМ ТЕРМІНУ ГАРАНТІЇ НА ЗАПРОПОНОВАНІ НОУТБУКИ. Учасником ФО-П "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" 12.11.2022 р. було завантажено в електронній системі виправлені документи. Після вивчення завантажених оновлених документів було виявлено наступне. У Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось: «Документальне підтвердження від виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) (надати підтвердження партнерських відносин між виробником і дистриб’ютором) на території України, наявності авторизованого виробником сервісного центру в м. Львові, з вказанням адреси та контактного телефону такого центру». Учасником ФО-П "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" завантажено довідку від 12.11.2022 р. вих. 04 (Додаток 2 до даного Протоколу) щодо наявності сервісних центрів. Учасник в даній довідці зазначив, що авторизований сервісний центр виробника ASUS у м. Львові знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Смаль-Стоцького, 1/305. І це буцімто підтверджується "Авторизацією LA-2211642". Проте, у "Авторизації LA-2211642", що виданий ASUS Global Pte. Ltd. на сторінці 4 зазначено, що авторизованим сервісним центром являється "КРОК-ТТЦ", м. Київ, вул. Райдужна, 25Б (Додаток 1 до даного Протоколу). Тобто учасником у власній довідці зазначено неправдиву та недостовірну інформацію про те, що у м. Львові наявний авторизований сервісний центр виробника запропонованих ноутбуків ASUS. Окрім того, керуючись абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону, замовник звернувся до із запитом до ТОВ "АСУС УКРАЇНА" для отримання інформації про наявні авторизовані сервісні центри в Україні, які забезпечують гарантійне обслуговування та ремонт продукції ASUS. Згідно отриманого листа від ТОВ "АСУС УКРАЇНА" (вих. 2022_15 від 11.11.2022 р., Додаток 4 до даного Протоколу) зазначено, що авторизованим сервісним центром являється "КРОК-ТТЦ", який знаходиться у м. Київ, вул. Райдужна, 25Б. Виходячи з вище викладеного, всупереч вимогам Тендерної документації замовника відсутній авторизований виробником сервісний центр у м. Львові, щодо запропонованих учасником ноутбуків ASUS. Отже, учасником свідомо зазначено у своїх довідках, зокрема вих. №04 від 12.11.2022 р. недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Зокрема вказана недостовірна інформація щодо наявності у м. Львові авторизованого виробником ASUS сервісного центру ASUS. Також у довідці (вих. № 05 від 12.11.2022 р. Додаток 3 до даного Протоколу) зазначено: "На вимогу тендерної документації для підтвердження партнерських відносин між виробником ASUS Global Pte. Ltd і дистриб’ютором фізична особа-підприємець Саврук Вікторія Ярославівна надає документ Авторизація LA-2211642". Проте дана інформація також є недостовірною, оскільки у документі "Авторизація LA-2211642" зазначено, що офіційним дистриб’ютором продукції торговельної марки ASUS в Україні є Іноземне Підприємство "І-АР-СІ". А фізична особа-підприємець Саврук Вікторія Ярославівна являється насправді "Торговим посередником". Отже виходячи з вище наведеного, учасником ФО-П Саврук Вікторія Ярославівна зазначено у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону. Також тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в частині відсутності авторизованого виробником сервісного центру у м. Львові. Наявність або відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно з п. 41 Постанови про особливості. На даному етапі розгляду, виявлено підстави для відхилення тендерної пропозиції ФО-П Саврук Вікторія Ярославівна згідно з п. 41 Постанови про особливості, а саме: «41. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону; 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації".
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція Учасника ФО-П "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" за результатами оцінки шляхом застосування електронного аукціону визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Пунктом 39 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" передбачено: "Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей". Відповідно до ч.9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діє на момент проведення торгів) (далі по тексту - Закон), дана пропозиція розглянута уповноваженою особою на її відповідність вимогам тендерної документації та Закону. В результаті розгляду тендерної пропозиції ФО-П "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" були виявлені невідповідності та недоліки у поданих документах пропозиції. Пунктом 40 Постанови про особливості закупівель передбачено: «40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Керуючись вище вказаними нормами уповноваженою особою в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФО-П "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" наступного змісту: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: – Відсутнє документальне підтвердження від виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) на території України щодо наявності авторизованого виробником сервісного центру саме в м. Львові, з вказанням адреси та контактного телефону такого центру. Оскільки у складі пропозиції подана інформація щодо наявності авторизованого сервісного центру тільки у м. Київ. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось: «Документальне підтвердження від виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) (надати підтвердження партнерських відносин між виробником і дистриб’ютором) на території України, наявності авторизованого виробником сервісного центру в м. Львові, з вказанням адреси та контактного телефону такого центру». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Документальне підтвердження від виробника запропонованих учасником ноутбуків або офіційного представника / дистриб’ютора запропонованих учасником ноутбуків (надати підтвердження партнерських відносин між виробником і дистриб’ютором) на території України, наявності АВТОРИЗОВАНОГО ВИРОБНИКОМ СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ САМЕ У М. ЛЬВОВІ, з вказанням адреси та контактного телефону такого центру. 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції надано сертифікати експертизи типу на ноутбуки ASUS, що видані 29.03.2021 р. Згідно інформації, яка зазначена в сертифікатах, їх термін дії становить 1 рік, тобто до 29.03.2022 р. Проте відсутні документи про продовження їх терміну дії чи про наявність інших чинних сертифікатів. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось: "У складі пропозиції Учасника повинен надати копії ЧИННИХ на дату аукціону документів (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб), які підтверджують відповідність вимогам діючих нормативних документів на товар". 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - копію чинного на дату аукціону сертифікату походження продукції та/або технічний паспорт на виріб. 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: – У гарантійному листі виробника – ASUS Global Pte.Ltd., який уповноважує Учасника на участь в даній тендерній процедурі та підтверджує його можливість поставки товару у необхідній кількості не зазначено терміну гарантії на обладнання. 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось: "гарантійний лист виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) (надати підтвердження партнерських відносин між виробником і дистриб’ютором) на території України (якщо учасник не є виробником вказаного товару), який уповноважує Учасника на участь в даній тендерній процедурі та підтверджує його можливість поставки товару у необхідній кількості. В листі повинні зазначатись назва замовника торгів, ідентифікатор закупівлі, повна назва та юридична адреса учасника, З ОБОВ’ЯЗКОВИМ ВКАЗАННЯМ ТЕРМІНУ ГАРАНТІЇ НА ОБЛАДНАННЯ". 3.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкоригований гарантійний лист виробника – ASUS Global Pte.Ltd., який уповноважує Учасника на участь в даній тендерній процедурі та підтверджує його можливість поставки товару у необхідній кількості. В листі повинні зазначатись назва замовника торгів, ідентифікатор закупівлі, повна назва та юридична адреса учасника, З ОБОВ’ЯЗКОВИМ ВКАЗАННЯМ ТЕРМІНУ ГАРАНТІЇ НА ЗАПРОПОНОВАНІ НОУТБУКИ. Учасником ФО-П "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" 12.11.2022 р. було завантажено в електронній системі виправлені документи. Після вивчення завантажених оновлених документів було виявлено наступне. У Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось: «Документальне підтвердження від виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) (надати підтвердження партнерських відносин між виробником і дистриб’ютором) на території України, наявності авторизованого виробником сервісного центру в м. Львові, з вказанням адреси та контактного телефону такого центру». Учасником ФО-П "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" завантажено довідку від 12.11.2022 р. вих. 04 (Додаток 2 до даного Протоколу) щодо наявності сервісних центрів. Учасник в даній довідці зазначив, що авторизований сервісний центр виробника ASUS у м. Львові знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Смаль-Стоцького, 1/305. І це буцімто підтверджується "Авторизацією LA-2211642". Проте, у "Авторизації LA-2211642", що виданий ASUS Global Pte. Ltd. на сторінці 4 зазначено, що авторизованим сервісним центром являється "КРОК-ТТЦ", м. Київ, вул. Райдужна, 25Б (Додаток 1 до даного Протоколу). Тобто учасником у власній довідці зазначено неправдиву та недостовірну інформацію про те, що у м. Львові наявний авторизований сервісний центр виробника запропонованих ноутбуків ASUS. Окрім того, керуючись абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону, замовник звернувся до із запитом до ТОВ "АСУС УКРАЇНА" для отримання інформації про наявні авторизовані сервісні центри в Україні, які забезпечують гарантійне обслуговування та ремонт продукції ASUS. Згідно отриманого листа від ТОВ "АСУС УКРАЇНА" (вих. 2022_15 від 11.11.2022 р., Додаток 4 до даного Протоколу) зазначено, що авторизованим сервісним центром являється "КРОК-ТТЦ", який знаходиться у м. Київ, вул. Райдужна, 25Б. Виходячи з вище викладеного, всупереч вимогам Тендерної документації замовника відсутній авторизований виробником сервісний центр у м. Львові, щодо запропонованих учасником ноутбуків ASUS. Отже, учасником свідомо зазначено у своїх довідках, зокрема вих. №04 від 12.11.2022 р. недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Зокрема вказана недостовірна інформація щодо наявності у м. Львові авторизованого виробником ASUS сервісного центру ASUS. Також у довідці (вих. № 05 від 12.11.2022 р. Додаток 3 до даного Протоколу) зазначено: "На вимогу тендерної документації для підтвердження партнерських відносин між виробником ASUS Global Pte. Ltd і дистриб’ютором фізична особа-підприємець Саврук Вікторія Ярославівна надає документ Авторизація LA-2211642". Проте дана інформація також є недостовірною, оскільки у документі "Авторизація LA-2211642" зазначено, що офіційним дистриб’ютором продукції торговельної марки ASUS в Україні є Іноземне Підприємство "І-АР-СІ". А фізична особа-підприємець Саврук Вікторія Ярославівна являється насправді "Торговим посередником". Отже виходячи з вище наведеного, учасником ФО-П Саврук Вікторія Ярославівна зазначено у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону. Також тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в частині відсутності авторизованого виробником сервісного центру у м. Львові. Наявність або відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно з п. 41 Постанови про особливості. На даному етапі розгляду, виявлено підстави для відхилення тендерної пропозиції ФО-П Саврук Вікторія Ярославівна згідно з п. 41 Постанови про особливості, а саме: «41. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону; 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації".
Код ЄДРПОУ | 3184011046 |
---|---|
Поштова адреса | 73024, Україна, Херсонська область, місто Херсон, ВУЛИЦЯ СТАРОСТІНА, будинок 4, квартира 94 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Саврук Вікторія |
Телефон | +380987526574 |
Ел. пошта | tender_savruk@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 22396671 |
---|---|
Поштова адреса | 79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. П'ясецького А. , буд. 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТДБ-AlexBlack Олег |
Телефон | 380322989500,380503155374 |
Ел. пошта | tender@tdb.ua |
Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 15 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41064044 |
Поштова адреса | 81300, Україна, Львівська область, Яворівський р-н місто Мостиська, вул. Грушевського М., будинок 22 |
Ім'я |
Миколаєвич Мар'яна Михайлівна ( ) |
Телефон | +380679078205 |
Ел. пошта | vommrlo@ukr.net |