На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
600 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2022-10-28-000702-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 листопада, 12:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 600 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 листопада, 12:53 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Надання послуг із благоустрою населених пунктів (садіння нових дерев і кущів)1 послуга Адреса поставки: 40004, Україна, Сумська область, Суми, Сумська міська територіальна громада Строк: до 23.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Надання послуг із благоустрою населених пунктів (садіння кленів Фрімана)1 послуга Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Сумська міська територіальна громада Строк: до 23.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Надання послуг із благоустрою населених пунктів (садіння кленів червоних)1 послуга Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Сумська міська територіальна громада Строк: до 23.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Надання послуг із благоустрою населених пунктів (садіння платанів іспанських)1 послуга Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Сумська міська територіальна громада Строк: до 23.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
За результатами розгляду документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ФМ" встановлено наступне. На вимогу п.п.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати документ (за Формою 1), що підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, яке безпосередньо має відношення до надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до цієї тендерної документації. Також, вимогою цього підпункту встановлено, що Форма 1 повинна містити інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально – технічної бази, яке буде використовуватися при виконанні послуг, які є предметом закупівлі. ТОВ "КОМПАС ФМ" надало довідку №04/11-1 від 04.11.2022, в якій в п.1,2,3,4,5,6,7,8 зазначений власний автомобіль SKODA OCTAVIA A5, рег. номер АА 3024 ХА, власний автомобіль легковий FORD Focus 2006 р.в., АА 8762 ИВ, орендований автомобіль вантажний КАМАЗ 4308, орендований автомобіль вантажний Volkswagen Crafter 50, орендований трактор колісний ВТЗ-2027, орендований автомобіль вантажний ГАЗ 330202 ПР, орендований мінітрактор JINMA JM-244B, орендований трактор колісний Беларус-920. Також, відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: розрахунком тендерної пропозиції, який виконаний відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами) з наданням відповідних додатків до договірної ціни або інших видів розрахунків. В складі розрахунку тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАС ФМ" не враховані витрати на машини, механізми (відсутній розрахунок вартості машино-години власної техніки, вартості оренди машино-години орендованої техніки, які задекларовані учасником в довідці №04/11-1 від 04.11.2022), а також не враховані витрати з підвезення ґрунту та посадкового матеріалу.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ФМ" встановлено наступне. На вимогу п.п.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати документ (за Формою 1), що підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, яке безпосередньо має відношення до надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до цієї тендерної документації. Також, вимогою цього підпункту встановлено, що Форма 1 повинна містити інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально – технічної бази, яке буде використовуватися при виконанні послуг, які є предметом закупівлі. ТОВ "КОМПАС ФМ" надало довідку №04/11-1 від 04.11.2022, в якій в п.1,2,3,4,5,6,7,8 зазначений власний автомобіль SKODA OCTAVIA A5, рег. номер АА 3024 ХА, власний автомобіль легковий FORD Focus 2006 р.в., АА 8762 ИВ, орендований автомобіль вантажний КАМАЗ 4308, орендований автомобіль вантажний Volkswagen Crafter 50, орендований трактор колісний ВТЗ-2027, орендований автомобіль вантажний ГАЗ 330202 ПР, орендований мінітрактор JINMA JM-244B, орендований трактор колісний Беларус-920. Також, відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: розрахунком тендерної пропозиції, який виконаний відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами) з наданням відповідних додатків до договірної ціни або інших видів розрахунків. В складі розрахунку тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАС ФМ" не враховані витрати на машини, механізми (відсутній розрахунок вартості машино-години власної техніки, вартості оренди машино-години орендованої техніки, які задекларовані учасником в довідці №04/11-1 від 04.11.2022), а також не враховані витрати з підвезення ґрунту та посадкового матеріалу.
Код ЄДРПОУ | 37593042 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 03057, м.Київ, ВУЛИЦЯ СМОЛЕНСЬКА, будинок 31-33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | tenders_plants |
Телефон | 380000000000 |
Ел. пошта | tenders_plants@compass-fm.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 03352490 |
---|---|
Поштова адреса | 40009, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Берлет |
Телефон | +380542222565 |
Ел. пошта | zelenbud-sumy@ukr.net |
Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2022 рік. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3(трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |