На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
245 000.00 EUR
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: З початку військової агресії російської федерації проти України, Державний Концерн «Укроборонпром» (далі – Концерн) та підприємства, що входять до його складу, ризикуючи власним життям всіляко забезпечують обороноздатність України. Ворог вже неодноразово наносив ракетні удари по підприємствам Концерну, в результаті чого було завдано непоправної шкоди. Окрім втраченої техніки та озброєння, є загиблі та поранені наші співробітники. Натомість, ситуація в закупівлях окремих товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану стає все складнішою, і тому з метою більшого охоплення потенційних постачальників та убезпечення підприємств та працівників, прийнято рішення про проведення конкурсів у системі електронних закупівель Prozorro відповідно до звернень таких підприємств без зазначення інформації про них, як кінцевого замовника. Даний Конкурс не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки проводиться в інтересах підприємств(а) Концерну, яке(і) не є замовником(ами) в розумінні Закону. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як спрощена закупівля, з метою максимальної економії та ефективності.
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 14209264 |
---|---|
Поштова адреса | 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 18029, Черкаська обл., місто Черкаси, Соснівський район, ВУЛИЦЯ РУСТАВІ, будинок 19, квартира 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шевченко Сергій |
Телефон | 380674024221 |
Ел. пошта | sales@aramis.com.ua |
Час публікації: 2022-12-12 11:31:25
Ідентифікатор: 41ad149f34c943b0af5c5ca879591221
Кінцевий строк для усунення: 2022-12-13 11:31:14
Опис
На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалось надання наступних документів: «1) Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів загальною сумою не менш ніж 4 500 000,00 грн (чотири мільйони п’ятсот тисяч гривень) без ПДВ.) 2) Скановані копії документів по договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Ці документи мають містити підтвердження інформацію про відповідність сумі 4 500 000,00 грн – (якщо ні – додаються копії сторінок договору).» На виконання зазначеного, Учасник надав довідку №248 від 02.12.2022 з інформацією про аналогічний досвід та копії листів-відгуків від замовників вказаних в довідці. Однак, такі листи-відгуки не містять відомості про суми закупівель. Також, в документах учасника відсутні відповідні копії сторінок договорів. Таким чином, учасником не виконано вимогу наведену в остатньому реченні пункту 2 критерію, а саме: «Ці документи мають містити підтвердження інформацію про відповідність сумі 4 500 000,00 грн – (якщо ні – додаються копії сторінок договору).». З метою виправлення невідповідності, Учасник має завантажити копії сторінок відповідних договорів зазначених в довідці про аналогічний досвід та згідно яких надано листи-відгуки. Такі, сторінки договорів повинні містити інформацію про суми закупівель за такими договорами для підтвердження відомостей зазначених учасником в довідці про аналогічний досвід та підтвердження відповідності встановленому критерію АБО Учасник замість листів-відгуків може надати інші скановані копії документів по договорам, зазначеним у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору, наприклад акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір) АБО учасник може надати оновлені листи відгуки від замовників, що міститимуть відомості про суми закупівель за договорами зазначеними в довідці про аналогічний досвід АБО учасник може надати довідку з оновленою інформацією про інший наявний аналогічний досвід з відповідним наданням відомостей про принаймні два виконанні договори загальною сумою не менш ніж 4 500 000,00 грн (чотири мільйони п’ятсот тисяч гривень) без ПДВ. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на поставку устаткування/ машин/обладнання для обробки металу. Відповідно, учасник також надає документи передбачені у пункті 2 критерію, а саме: Скановані копії документів по договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Ці документи мають містити підтвердження інформацію про відповідність сумі 4 500 000,00 грн – (якщо ні – додаються копії сторінок договору). 2. Згідно пунктів 2 та 3 частини ІІ переліку документів наведеному в Додатку 1 конкурсної документації, Учасник мав подати протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу на етап “Кваліфікація”) наступні довідки: «2. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 3. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.». Учасник перейшов на стадію оцінки 05 грудня 2022 11:46. Станом на 09.12.2022, Учасник й досі не надав вказані інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що вимагались. З метою виправлення невідповідності, Учасник має завантажити передбачені інформаційні довідки.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38203001 |
---|---|
Поштова адреса | 04112, Україна, Київська область, Київ, 04112, м. Київ, вул. Степана Руданського, 3А, офіс 511 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Романов Богдан |
Телефон | 380443535577 |
Ел. пошта | br@met.biz.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-07-000535-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 245 000.00 EUR з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 225.00 EUR з ПДВ |
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 5 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 грудня, 17:10 |
Аукціон |
5 грудня, 11:46 Переглянути |
Лазерно-вирізний верстат з ЧПК1 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.06.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42630000-1, Металообробні верстати |
Попередня оплата у розмірі 70% від ціни Устаткування здійснюється протягом 15 робочих днів з дати укладання Договору. Сума попередньої оплати змінюється у разі зміни офіційного курсу НБУ гривні до валюти більше ніж на ±5 % відносно до базового курсу. Для цього сума попередньої оплати, зафіксована у валюті по базовому курсу, перераховується згідно офіційного курсу НБУ гривні до валюти на дату платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
30 % від ціни Устаткування сплачується протягом 15 робочих днів з дня підписання Акта прийому-передачі монтажних і пусконалагоджувальних робіт. Сума остаточної оплати змінюється у разі зміни офіційного курсу НБУ гривні до валюти більше ніж на ±5 % відносно до базового курсу. Для цього сума остаточної оплати, зафіксована у валюті по базовому курсу, перераховується згідно офіційного курсу НБУ гривні до валюти на дату платежу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | 63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
Ім'я |
Майоренко Вікторія Василівна |
Телефон | 380963390533 |
Ел. пошта | etm@ukroboronprom.com |