На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
276 134.40 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34614292 |
---|---|
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Липська 18 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Юлія Шемедюк |
Телефон | 0442073560 |
Ел. пошта |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-10-004864-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 276 134.40 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | Відповідно до ст. 15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах, Вищій раді правосуддя, Вищій кваліфікаційній комісії суддів України, Державній судовій адміністрації України, їх органах та підрозділах функціонує Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система. На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 17.07.2020 № 17 (із змінами і доповненнями, внесеними рішеннями Ради суддів України), затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду. Відповідно до Положення (зі змінами та доповненнями), автоматизована система документообігу суду (далі – АСДС) – сукупність комп'ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів, що входять до складу Єдиної судової інформаційної системи, та забезпечують виконання завдань, визначених цим Положенням, в тому числі таких як: функціонування документообігу суду та органів системи правосуддя; обмін інформацією між ними та з іншими органами державної влади; обмін з єдиною централізованою базою даних судової влади; оприлюднення інформації за допомогою офіційного веб-порталу судової влади України; захист інформації від несанкціонованого доступу, тощо, що входять до складу Єдиної судової інформаційної системи (далі - ЄСІС), та забезпечують виконання завдань, визначених Положенням, в тому числі таких як: функціонування документообігу суду та органів системи правосуддя; обмін інформацією між ними та з іншими органами державної влади; обмін з єдиною централізованою базою даних судової влади; оприлюднення інформації за допомогою офіційного веб-порталу Судової влади України; захист інформації від несанкціонованого доступу, тощо. Підпунктом 5 підрозділу 1.2 Розділу І Положення адміністратором автоматизованої системи (адміністратор ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ЄСІТС) визначено Державне підприємство «Інформаційні судові системи». Для функціонування автоматизованої системи документообігу та інших підсистем адміністратор (ДП «Інформаційні судові системи») здійснює: технічний супровід та підтримку працездатності АСДС та інших підсистем в цілому, згідно з вимогами Положення; створення, вдосконалення та супроводження АСДС та інших підсистем; адміністрування централізованих ресурсів судів та органів системи правосуддя, надання до них доступу; забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних; координацію і супроводження створення комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи в органах, що використовують АСДС та інші підсистеми, як складову інформаційно-телекомунікаційної системи; затвердження єдиної політики безпеки використання АСДС, обов’язкових до застосування цими органами; підтримку сервісу обміну обліково-статистичними та реєстраційно-контрольними картками, електронними документами суду, органу системи правосуддя з ЦБД у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором; виконання цих та інших функцій, передбачених Положенням та взятими на себе договірними зобов’язаннями. Відповідно до вимог Положення, технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів. Відповідно до змін, в судах України, а також у Вищій раді правосуддя, Вищій кваліфікаційній комісії суддів України, Державній судовій адміністрації України, їх органах та підрозділах здійснено тестовий режим експлуатації Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, що продовжується у складі наступних підсистем (модулів): Єдиний контакт-центр судової влади України; Єдина підсистема управління фінансово-господарськими процесами; Офіційна електронна адреса (Електронний кабінет); Офіційний веб-портал «Судова влада України»; Єдиний державний реєстр судових рішень; Електронний суд; Автоматизований розподіл; Судова статистика та ін. Наказом Державної судової адміністрації України від 14 червня 2022 року № 178 (зі змінами та доповненнями від 14.06.2022) затверджено галузеву Програму інформатизації місцевих та апеляційних судів і проект побудови Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи на 2022 - 2024 роки. Побудова ЄСІТС передбачає автоматизацію ділових процесів, включаючи процеси документообігу, розгляд судових справ, складання оперативної та аналітичної звітності, надання інформаційної допомоги суддям, а також процесів, які забезпечують фінансові, майнові, організаційні, кадрові та інформаційно-телекомунікаційні потреби органів судової влади. Засобами ЄСІТС здійснюється створення, зберігання та використання електронних судових справ, забезпечення регламентованого доступу до судових справ судам та учасникам судового процесу, збір та аналіз даних щодо розгляду судових справ, розрахунок та облік фінансових витрат тощо. ЄСІТС є централізованою системою з гібридною розподіленою архітектурою. Особливістю цієї архітектури є розмежування відкритого та захищеного середовищ, а також, наявність територіально розподілених підсистем, які взаємодіють з центральною системою через інформаційну шину обміну даними та забезпечують автономне функціонування автоматизованих систем у територіально віддалених судах та органах і установах системи правосуддя при аварійних збоях в каналах зв’язку. До складу цільової архітектури ЄСІТС входять: Центральна система обробки та зберігання даних; Захищена телекомунікаційна мережа; Інформаційно-телекомунікаційні системи автоматизації діяльності судів, органів та установ системи правосуддя; Комплексна система захисту інформації та ін. Відповідно до галузевої Програми інформатизації місцевих та апеляційних судів і проекту побудови Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи на 2022 - 2024 роки, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 14 червня 2022 року № 178 функції, пов'язані з забезпеченням функціонування інформаційно-технічних систем судів, органів і установ у системі правосуддя, забезпеченням функціонування впроваджених підсистем (модулів) ЄСІТС та допоміжних компонентів, забезпеченням розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури та забезпеченням інформаційної безпеки в рамках виконання завдань Програми за пріоритетними напрямами 2 і 4, здійснюють державні підприємства, які належать до сфери управління ДСА України, в тому числі, Державне підприємство "Інформаційні судові системи". Для забезпечення безперебійної роботи судової системи будь-яка система електронного суду повинна тісно інтегруватися з інформаційною системою, вже існуючою у судах України. На сьогоднішній день ДП «Інформаційні судові системи» напрацьовано унікальний досвід щодо обробки значних масивів даних, розробки форматів та протоколів обміну даними у електронному вигляді, реалізації та впровадження центральних серверів обміну повідомленнями та відповідних електронних сервісів, створення відповідних інтерфейсів користувача та вирішення технічних та організаційних питань у національному масштабі. Тому слід звернути увагу, що, використовуючи надбаний досвід та технології, ДП «Інформаційні судові системи» має можливість створити таку інтеграцію, не порушуючи налагоджених виробничих процесів у судах. Таким чином, можна зробити висновок про те, що ДП «Інформаційні судові системи» є первинним постачальником послуг засобами автоматизованої системи документообігу суду, крім цього, підприємством реалізовано повний набір механізмів, що забезпечує надання зазначених послуг. Застосування переговорної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС скоріш за все унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувались в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються в судовій системі. Також використання іншого програмного продукту може привести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС. Крім цього, надання зазначених послуг іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність, і перерви в її обслуговуванні є неприпустимими, ймовірніше все це буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг. Відповідно до Висновку комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України № 600 від 25 січня 2022 року обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні судами розгляду цивільних і кримінальних справ, а також справ про адміністративні правопорушення, закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки судів у державного підприємства «Інформаційні судові системи»» відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником є обґрунтованою. Отже, існують всі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість надання зазначених послуг іншим учасником, крім Державного підприємства «Інформаційні судові системи», та про наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо роботи товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. На підставі викладеного, оскільки закупівля послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки за кодом ДК 021:2015:72220000-3 – Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань, може бути запропонована лише Державним підприємством «Інформаційні судові системи», відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен застосувати переговорну процедуру закупівлі з такої причини: у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання зокрема у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Наказ Державної судової адміністрації України від 14 червня 2022 року № 178 «Про затвердження галузевої Програми інформатизації місцевих та апеляційних судів і проекту побудови Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи на 2022 - 2024 роки»; - Рішення Ради суддів України від 17.07.2020 № 17 «Про затвердження Положення про автоматизовану систему документообігу суду»; - Висновок комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України № 600 від 25.01.2022 р. - Наказ Державної судової адміністрації від 22.09.2022 № 333 «Про визначення адміністратора» |
Дата останніх змін | 22 листопада, 13:54 |
---|
Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань1 послуга Адреса поставки: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Добровольського Строк: до 31.12.2022 11:37 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72220000-3, Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Донецький окружний адміністративний суд |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 35099148 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, місто Слов'янськ, вул Добровольського,1 |
Ім'я |
Семеніхин Сергій Геннадійович ( ) |
Телефон | +380626664224 |
Ел. пошта | dzodoas@gmail.com |