На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
416 730.32 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 04011928 |
---|---|
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Афанасьєв Андрій Олександрович |
Телефон | +380412420844 |
Ел. пошта | kpeab@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-16-005550-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 416 730.32 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 16 листопада, 14:18 |
---|
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень) у будинках за адресами: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, загальною площею 569,02 кв. м.; 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 290,67 кв. м. Пунктом 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, встановлено, що придбання замовниками: товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Існують об’єктивні умови відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку щодо закупівлі послуги з управління нерухомістю, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень за адресами: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, загальною площею 569,02 кв. м. та 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 290,67 кв. м., в яких розміщений Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації, що документально підтверджено Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради засноване на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області і перебуває в управлінні Житомирської обласної ради. Підприємство є правонаступником майна, прав та обов’язків комунальної установи по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради. Згідно свідоцтв про право власності від 03.06.2002 року, виданих виконкомом Житомирської міської ради, адмінприміщення за адресами: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1 та м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25 належать територіальним громадам сіл, селищ, міст Житомирської області на праві комунальної власності. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради створене з метою підтримання в належному стані адміністративних будинків та інших будівель, переданих йому на праві господарського відання. Відповідно до пункту 2.2 Статуту комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, затвердженого рішенням п’ятої сесії Житомирської обласної ради VII скликання від 21.07.2016 р. № 325, одним із основних напрямків діяльності комунального підприємства є надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, технічна, санітарно-гігієнічна експлуатація і охорона будинків та прибудинкових територій, які перебувають на балансі Підприємства, підтримання їх належного санітарного стану. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є балансоутримувачем усіх службових приміщень , які орендуються Департаментом фінансів Житомирської обласної державної адміністрації, та спеціалізованим підприємством, створеним для утримання, технічного та санітарного обслуговування адміністративних будівель та прилеглих до них територій. Підприємство обслуговує та утримує в належному стані інженерні мережі, а саме: забезпечує надійне функціонування внутрішньо-будинкових мереж тепло-, електро-, водопостачання та водовідведення, проведення їх поточного ремонту. Також проводить роботи з утримання в чистоті та забезпечує охорону будівлі та прилеглої території. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є підприємством, яке має всі технічні умови, права та зобов’язання щодо господарського утримання та технічно-експлуатаційного обслуговування адміністративних будинків та споруд Житомирської обласної ради. Відповідно до експертного висновку Українського державно-кооперативного проектно-вишукувального і науково-дослідного об’єднання «УкрНДІагропроект» від 29.04.2020 № 132-02/07 договір про закупівлю послуг з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах, відповідно до ДК 021:2015 70330000-3 (комплексне обслуговування об’єктів Замовника) може бути укладено лише з одним постачальником – комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради за відсутності при цьому альтернативи, тобто послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання через відсутність конкуренції з технічних причин. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є єдиним можливим постачальником послуг з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах, тому що: 1) наявність технічної документації, обладнання, матеріально-технічної бази дозволяє оперативно і якісно виконувати послуги з управління нерухомістю; 2) підприємством підібраний відповідний фаховий склад працівників та обслуговуючого персоналу, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, штатним розписом Департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації працівники з відповідною кваліфікацією, які повинні здійснювати вищезазначені послуги не передбачені; 3) надання послуг з управління нерухомістю іншим надавачем послуг неможливе з технічних причин. Впродовж тривалого часу комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради забезпечує безперебійне та якісне експлуатаційне обслуговування будинків, споруд, службових приміщень, а також надання послуг з утримання адмінбудинків, в яких розміщено Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації, та прибудинкових територій. Заміна суб’єкта господарювання – надавача вищезазначених послуг є недоцільною з технічних причин і може призвести до закупівлі послуг, які не будуть відповідати вимогам взаємозаміни та сумісності, або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, що в свою чергу може призвести до погіршення якості надання цих послуг та збоїв у забезпеченні обслуговування адмінбудинку, в якому розміщено Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації, збоїв у процесі функціонування адміністративної будівлі, та як наслідок, може призвести до додаткових витрат з державного бюджету. Отже, як замовник, Департамент фінансів обласної державної адміністрації через відсутність конкуренції з технічних причин не має можливості отримувати послуги з управління нерухомістю надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень) за адресами: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, загальною площею 569,02 кв. м. та 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 290,67 кв. м. в інших організаціях постачання послуг з управління нерухомістю. З огляду на вищевикладене, відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.12 місяць Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, вул. Мала Бердичівська, 25 Строк: до 31.12.2022 04:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 70330000-3, Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах |
Назва організації | Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02313476 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, будинок 1 |
Ім'я |
Середа Юлія |
Телефон | 380412421973 |
Ел. пошта | post@depfin.zht.gov.ua |