На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
11 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 11 грудня, 00:04
Опис
Відповідно до підпункту другого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: “Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022, а саме було допущено технічну помилку при оприлюдненні Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” при публікації оголошення про закупівлю.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-17-009397-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 грудня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 315 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 150.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з обслуговування та міграції комп’ютерної програми «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro» з версії 7.0 на версію 8.0 з гарантійною підтримкою2 послуга Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Костюшка, 8 Строк: до 31.12.2022 15:17 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72320000-4, Послуги, пов’язані з базами даних |
Оплата Замовником здійснюється у безготівковій формі на рахунок Виконавця за фактично надані послуги на підставі актів приймання-передачі наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Західний офіс Держаудитслужби |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40479801 |
Поштова адреса | 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Костюшка, 8 |
Ім'я |
Ксенчук Ярослав Володимирович ( ) |
Телефон | +380322358467 |
Ел. пошта | zv@kru.lviv.ua |