На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
446 970.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-18-012953-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 грудня, 09:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 446 970.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 28 листопада, 14:02 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 469.70 UAH з ПДВ |
---|
Багатофункціональний пристрій30 штука Адреса поставки: 79066, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, буд. 477 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
було виявлено, що товар, який пропонує Учасник, а саме: «Багатофункціональний пристрій Pantum M6500» не відповідає вимогам щодо технічних характеристик, встановлених Додатком № 3 до тендерної документації, а також Учасником у файлі «Технічні характеристики+таблиця відповідності.pdf» подані недостовірні відомості щодо технічних характеристик запропонованого товару. Так, зокрема, у вище наведеному файлі Учасник зазначає, що розміри БФП становлять «360×150×120 мм», що задовільняє вимоги Замовника, однак, при перевірці технічних характеристик БФП Pantum M6500 на офіційному сайті виробника https://global.pantum.com/, було виявлено, що показники його параметру «Розміри» становлять «417×305×244 мм», тобто не характеристики запропонованого товару не задовільняють вимоги Замовника, щодо Технічних характеристик предмету закупівлі: розміри БФП не повинні бути більшими ніж «372×276×254 мм», (до протоколу додається інформація роздрукована з офіційного сайту виробника продукції, що доводить сказане вище).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
було виявлено, що товар, який пропонує Учасник, а саме: «Багатофункціональний пристрій Pantum M6500» не відповідає вимогам щодо технічних характеристик, встановлених Додатком № 3 до тендерної документації, а також Учасником у файлі «Технічні характеристики+таблиця відповідності.pdf» подані недостовірні відомості щодо технічних характеристик запропонованого товару. Так, зокрема, у вище наведеному файлі Учасник зазначає, що розміри БФП становлять «360×150×120 мм», що задовільняє вимоги Замовника, однак, при перевірці технічних характеристик БФП Pantum M6500 на офіційному сайті виробника https://global.pantum.com/, було виявлено, що показники його параметру «Розміри» становлять «417×305×244 мм», тобто не характеристики запропонованого товару не задовільняють вимоги Замовника, щодо Технічних характеристик предмету закупівлі: розміри БФП не повинні бути більшими ніж «372×276×254 мм», (до протоколу додається інформація роздрукована з офіційного сайту виробника продукції, що доводить сказане вище).
Код ЄДРПОУ | 43208200 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 77300, Івано-Франківська обл., місто Калуш, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Корилець Володимир |
Телефон | 380939365650 |
Ел. пошта | BESTSELL.KL@GMAIL.COM |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БРЕНДХАБ» було виявлено, що ним не були долучені усі необхідні документи, що були передбачені вимогами тендерної документації, зокрема: - відповідно до вимог Додатку №3 до Тендерної документації, «з метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару у строки встановлені тендерною документацією, Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника обладнання на території України, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro», однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відповідний документ відсутній. При подачі відповідного авторизаційного листа слід врахувати, що «ПРЕДСТАВНИЦТВО» - відповідно до приписів статті 237 Цивільного кодексу України, це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. У цьому розумінні представником виробника Canon (товар якого пропонується Учасником) є виключно ТОВ «Кенон Україна», що можна перевірити у відкритих джерелах на сайтах виробника обладнання (https://global.canon/en/). Натомість Учасником надано так званий «Авторизаційний лист офіційного представництва» (вих. №000632 від 27.11.2022 року) у якому Учасник самостійно підтверджує свою «авторизацію», що не відповідає умовам додатку №3 до Тендерної документації. Враховуючи вимогу пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, Замовник 05.12.2022р., 13:17:08 розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником у відповідь на дане повідомлення 06.12.2022р, 12:44:33. Було прикріплено архівний файл: 24.zip, проте жоден з документів даного архіву не задовільнив вимогу Замовника відповідно до додатку №3 до Тендерної документації, натомість Учасник намагаючись видати бажане за явне продовжує сам собі видавати авторизаційні листи, довідкою без номера і дати підкреслює, - що “Вимогами Тендерної документації не встановлена форма авторизаційного листа та не зазначено якою саме юридичною особою він повинен був бути наданий….”, проте в додатку №3 Тендерної документації чітко написано хто має надавати авторизаційний лист: “ Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника обладнання на території України, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.”, надана Учасником копія Договору Поставки №50/А-72325-2022 від 13.01.2022р (перша і остання сторінка) ніяким чином не підтверджують партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого товару для даної закупівлі. Враховуючи сказане вище, керуючись умовами пункту 41 загальних положень особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БРЕНДХАБ» було виявлено, що ним не були долучені усі необхідні документи, що були передбачені вимогами тендерної документації, зокрема: - відповідно до вимог Додатку №3 до Тендерної документації, «з метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару у строки встановлені тендерною документацією, Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника обладнання на території України, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro», однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відповідний документ відсутній. При подачі відповідного авторизаційного листа слід врахувати, що «ПРЕДСТАВНИЦТВО» - відповідно до приписів статті 237 Цивільного кодексу України, це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. У цьому розумінні представником виробника Canon (товар якого пропонується Учасником) є виключно ТОВ «Кенон Україна», що можна перевірити у відкритих джерелах на сайтах виробника обладнання (https://global.canon/en/). Натомість Учасником надано так званий «Авторизаційний лист офіційного представництва» (вих. №000632 від 27.11.2022 року) у якому Учасник самостійно підтверджує свою «авторизацію», що не відповідає умовам додатку №3 до Тендерної документації. Враховуючи вимогу пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, Замовник 05.12.2022р., 13:17:08 розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником у відповідь на дане повідомлення 06.12.2022р, 12:44:33. Було прикріплено архівний файл: 24.zip, проте жоден з документів даного архіву не задовільнив вимогу Замовника відповідно до додатку №3 до Тендерної документації, натомість Учасник намагаючись видати бажане за явне продовжує сам собі видавати авторизаційні листи, довідкою без номера і дати підкреслює, - що “Вимогами Тендерної документації не встановлена форма авторизаційного листа та не зазначено якою саме юридичною особою він повинен був бути наданий….”, проте в додатку №3 Тендерної документації чітко написано хто має надавати авторизаційний лист: “ Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника обладнання на території України, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.”, надана Учасником копія Договору Поставки №50/А-72325-2022 від 13.01.2022р (перша і остання сторінка) ніяким чином не підтверджують партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого товару для даної закупівлі. Враховуючи сказане вище, керуючись умовами пункту 41 загальних положень особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 44090423 |
---|---|
Поштова адреса | 69006, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Одеська, буд. 12, кв. 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Роман Волошинов |
Телефон | +380933566958 |
Ел. пошта | romanprozorro@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3119106783 |
---|---|
Поштова адреса | 79024, Україна, Львівська область, Львів, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ЗУСТРІЧНА, будинок 18, квартира 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Котович Галина |
Телефон | 0965423643 |
Ел. пошта | GALKA2505@GMAIL.COM |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01998147 |
Поштова адреса | 79066, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, буд. 477 |
Ім'я |
Мороз Юрій Андрійович |
Телефон | 380322368989 |
Ел. пошта | lrfpkldc@gmail.com |