На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
79 999.06 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне обслуговування вогнегасників за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог; 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний); 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Приморська, буд. 1), СП "Портовик" ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дня отримання заявки від Адміністрації, протягом 2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 79 999,06 грн. без ПДВ / 95 998,87 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.12.2022 о 15-00 год. 12. Умови оплати: Поетапна оплата за надані послуги здійснюється наступним чином (якщо Виконавець є платником ПДВ): - протягом 15 банківських днів з дати надання послуги, на підставі виставленого виконавцем рахунку та підписаного Акту здавання-приймання наданих послуг, здійснюється оплата 80% суми послуги; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку та підписаного Акту здавання-приймання наданих послуг, здійснюється оплата 20% суми відповідної послуги. Якщо Виконавець не є платником ПДВ, оплата за надану послугу здійснюється протягом 15 банківських днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. . 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-21-009385-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 грудня, 15:00 |
Дата останніх змін | 23 грудня, 10:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 79 999.06 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 грудня, 14:48 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 400.00 UAH без ПДВ |
---|
технічне обслуговування вогнегасників1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50413200-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30284125 |
---|---|
Поштова адреса | 65031, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ПРОЦЕНКА, будинок 23/5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Назаров Олександр |
Телефон | 380669475450 |
Ел. пошта | anazarov@markogroup.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42452740 |
---|---|
Поштова адреса | 54028, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ 6-ТА ПОЗДОВЖНЯ, будинок 12/Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Пацюк |
Телефон | +380666329051 |
Ел. пошта | vp@redteh.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44225227 |
---|---|
Поштова адреса | 04111, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Щербаківського Данила, будинок 52, офіс 461 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Сидоренко |
Телефон | +380505900867 |
Ел. пошта | sheriff_pb@ukr.net |
Поетапна оплата за надані послуги здійснюється наступним чином (якщо Виконавець є платником ПДВ): - протягом 15 банківських днів з дати надання послуги, на підставі виставленого виконавцем рахунку та підписаного Акту здавання-приймання наданих послуг, здійснюється оплата 80% суми послуги; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку та підписаного Акту здавання-приймання наданих послуг, здійснюється оплата 20% суми відповідної послуги. Якщо Виконавець не є платником ПДВ, оплата за надану послугу здійснюється протягом 15 банківських днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Южненська філія державного підприємства "Адміністрація морських портів України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Лозовий Костянтин Костянтинович |
Телефон | 380487381710 |
Ел. пошта | Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |