На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 462 693.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: З початку військової агресії російської федерації проти України, Державний Концерн «Укроборонпром» (далі – Концерн) та підприємства, що входять до його складу, ризикуючи власним життям всіляко забезпечують обороноздатність України. Ворог вже неодноразово наносив ракетні удари по підприємствам Концерну, в результаті чого було завдано непоправної шкоди. Окрім втраченої техніки та озброєння, є загиблі та поранені наші співробітники. Натомість, ситуація в закупівлях окремих товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану стає все складнішою, і тому з метою більшого охоплення потенційних постачальників та убезпечення підприємств та працівників, прийнято рішення про проведення конкурсів у системі електронних закупівель Prozorro відповідно до звернень таких підприємств без зазначення інформації про них, як кінцевого замовника. Даний Конкурс не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки проводиться в інтересах підприємств(а) Концерну, яке(і) не є замовником(ами) в розумінні Закону. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як спрощена закупівля, з метою максимальної економії та ефективності.
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39561625 |
---|---|
Поштова адреса | 02002 , Україна, Київська область, Київ, вул. Сверстюка Євгена, будинок 23, офіс 1013 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Федорченко Олексій |
Телефон | 380505343894 |
Ел. пошта | altem381@gmail.com |
Час публікації: 2022-12-22 08:59:54
Ідентифікатор: 49b169f693044d548abe9bc47053b728
Кінцевий строк для усунення: 2022-12-23 08:59:33
Опис
В ході розгляду конкурсної пропозиції Учасника встановлено невідповідності в інформації та документах конкурсної пропозиції, а саме: На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалось надання наступних документів: У випадку, якщо учасник не є виробником пропонованого устаткування: 1) сертифікат дилера/дистриб’ютора або лист про представництво інтересів виробника або інший документ, що підтверджує наявність відносин з виробником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару; На виконання зазначеного, Учасник надав Лист про представництво інтересів.pdf, однак даний документ викладений англійською мовою, а відповідно до пункту 8 Розділ 1. Конкурсної документації У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іншою іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. З метою виправлення невідповідності, Учасник має завантажити Лист про представництво інтересів перекладений українською мовою, тексти повинні бути автентичними.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-24-003639-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 16 462 693.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 82 313.47 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 8 грудня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 грудня, 15:00 |
Дата останніх змін | 23 грудня, 10:07 |
Переносний 24-канальний реєстратор-аналізатор параметрів динамічних процесів для тензометрування1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38430000-8, Детектори та аналізатори |
Переносний 24-канальний реєстратор-аналізатор параметрів динамічних процесів для вимірювання вібрації авіаційних ГТД1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38430000-8, Детектори та аналізатори |
Попередня оплата у розмірі 70% від ціни Устаткування здійснюється протягом 15 робочих днів з дати укладання Договору. Сума попередньої оплати змінюється у разі зміни офіційного курсу НБУ гривні до валюти більше ніж на ±5 % відносно до базового курсу. Для цього сума попередньої оплати, зафіксована у валюті по базовому курсу, перераховується згідно офіційного курсу НБУ гривні до валюти на дату платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
30 % від ціни Устаткування сплачується протягом 15 робочих днів з дня підписання Акта прийому-передачі монтажних і пусконалагоджувальних робіт. Сума остаточної оплати змінюється у разі зміни офіційного курсу НБУ гривні до валюти більше ніж на ±5 % відносно до базового курсу. Для цього сума остаточної оплати, зафіксована у валюті по базовому курсу, перераховується згідно офіційного курсу НБУ гривні до валюти на дату платежу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | 63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
Ім'я |
Ситник Юлія Миколаївна |
Телефон | 380963390533 |
Ел. пошта | Control@ukroboronprom.com |