На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
45 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-01-010985-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 грудня, 09:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 45 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 450 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі та штучних споруд Сумської міської територіальної громади)2 послуга Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Сумська міська територіальна громада Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Послуги по утриманню вулично-дорожньої мережі Сумської міської територіальної громади1 послуга Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Сумська міська територіальна громада Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Послуги по утриманню штучних споруд Сумської міської територіальної громади1 послуга Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Сумська міська територіальна громада Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 05433057 |
---|---|
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, Суми, Лебединська,3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Донцова Тетяна |
Телефон | 380542700120 |
Ел. пошта | tn2806@ukr.net |
Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2023 рік передбачених графіком фінансування. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг по ф. № КБ-2в, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3 (трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |