На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2022р. !!! Закупівля здійснюється без розділу на лоти. Учасник процедури закупівлі повинен подати свою пропозицію щодо всього предмету закупівлі. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття)(Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття"). Спосіб підтвердження ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені в тендерній документації. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська. Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями!!!
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-02-002122-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 20 грудня, 08:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 117 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 588.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги щодо постачання ліцензій на право користування пакетами програмного забезпечення додаток Microsoft Office Home and Business 2021 All Lng PK Lic Online Конверт (T5D-03484-ESD)14 послуга Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48310000-4, Пакети програмного забезпечення для створення документів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37890162 |
---|---|
Поштова адреса | 33023, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Крушельницької Соломії, будинок 77 А, офіс 407 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Наталя Іванюк |
Телефон | +380980524616 |
Ел. пошта | molotoksoft25@gmail.com |
Оплата за надані Послуги здійснюється впродовж 7 робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг при наявності фінансування. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування коштів у національній валюті України на рахунок Виконавця. Розрахунки здійснюються через Державну казначейську службу України. У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05392714 |
Поштова адреса | 21009, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А |
Ім'я |
Лісовська Аліна Миколаївна- уповноважена особа, завідувач сектору організації закупівель відділу організації матеріально-технічного забезпечення |
Телефон | 0432557273 |
Ел. пошта | zakup1@vinocz.in.vn.ua |