На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 800.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020р. №3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року. Ураховуючи , що Законом «Про публічні закупівлі» , передбачено що закупівлі здійснюються згідно річного плану. Відповідно до абз.3 п.15 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, : « Якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями, виникла нова потреба, до 31.12 2022 року, у придбанні електроенергії для шкіл м. Броди (Бродівська гімназія імені І.Труша., Бродівська СЗОШ І-ІІІст. №2, Бродівський ОЗЗСО І-ІІІ №3, Бродівський ОЗЗСО І-ІІІ №4 ).
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-02-007651-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 25 800.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 2 грудня, 12:23 |
---|
Електрична енергія5088.7 кіловат-година Адреса поставки: 80600, Україна, Львівська область, м.Броди, вул.Бузова,5, вул.Коцюбинського ,2, вул. Низька 11, вул. Шкільна 1. Строк: до 31.12.2022 12:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Бродівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44143490 |
Поштова адреса | 80600, Україна, Львівська область, місто Броди, вул. Василя Стуса 22 |
Ім'я |
Гром'як Руслана Зіновіївна ( ) |
Телефон | +380663519622 |
Ел. пошта | rumar1973@ukr.net |