На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
77 160.00 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.Місце надання послуг – технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки (заправка та відновлення картриджів) проводиться на території Виконавця. Транспортування офісної техніки здійснюється транспортом Виконавця та за рахунок Виконавця. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-05-011500-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 грудня, 20:00 |
Дата останніх змін | 28 грудня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 77 160.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 грудня, 13:53 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 390.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з заправки і відновлення картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки: Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера (підвищеної місткості) – 123 послуги, код ДК 021:2015: 50313000-2; послуги з заправки кольорового картриджа струменевого принтера (підвищеної місткості) – 14 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2; послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера - 90 послуг,код ДК 021:2015: 50313000-2; послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального - 69 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2; послуги з заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального - 26 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2 код ДК 021-2015 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки».322 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Підстави відхилення пропозиції згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами) та п. 1 ч. 2 розділу 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»– Пропозицію ТОВ "В.М." відхилено згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами) та п. 1 ч. 2 розділу 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( тендерна пропозиція учасника: не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам………..), (тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації…..).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Підстави відхилення пропозиції згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами) та п. 1 ч. 2 розділу 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»– Пропозицію ТОВ "В.М." відхилено згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами) та п. 1 ч. 2 розділу 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( тендерна пропозиція учасника: не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам………..), (тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації…..).
Код ЄДРПОУ | 24095427 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, м. Київ, вул. Івана Мазепи, будинок 4/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єрмолович Олеся Сергіївна |
Телефон | 380503889817 |
Ел. пошта | Tender@vm.ua |
Підстави відхилення: пропозиції згідно з п. 1 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами) та з п. 4 ч. 2 розділу 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Пропозицію Фізична особа – підприємець Марущак О.В. відхиллено згідно з п. 1 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами) та з п. 4 ч. 2 розділу 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства), (тендерна пропозиція: є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів…..)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Підстави відхилення: пропозиції згідно з п. 1 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами) та з п. 4 ч. 2 розділу 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Пропозицію Фізична особа – підприємець Марущак О.В. відхиллено згідно з п. 1 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами) та з п. 4 ч. 2 розділу 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства), (тендерна пропозиція: є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів…..)
Код ЄДРПОУ | 2868108595 |
---|---|
Поштова адреса | 69106, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Скворцова.223 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Александр Марущак |
Телефон | +380634328605 |
Ел. пошта | fop.marushchak@gmail.com |
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Для контрагентів-платників ПДВ, – оплата за кожну партію наданих Виконавцем послуг здійснюється Замовником по факту надання послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг на 20 -й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за кожну партію наданих Виконавцем послуг здійснюється Замовником на 20-й банківський день від дати надання послуг _за умови наявності належним чином оформленого акту здачі-приймання наданих послуг Датою надання послуг вважається дата підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081237 |
Поштова адреса | 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Ім'я |
Олійник Оксана Сергіївна |
Телефон | 380567933546 |
Ел. пошта | o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |