На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
75 445.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки (Бланк Ф 003/0 – 2500 шт., Бланк інформована згода ф 003-6/0 – 2500 шт., Бланк інформована добровільна згода додаток 4 – 3000 шт., Бланк ф 066/0 – 3000 шт., Бланк ф 003-4/0 – 3000 шт., Бланк ф 004/0 – 3000 шт., Бланк запис лікаря приймального відділення – 2500 шт., Бланк щоденник – 2500 шт., Бланк вимога (м-14) – 100 шт., Бланк накладна вимога додаток 2 – 100 шт., Бланк інформаційна згода Сovid 19 – 1500 шт., Бланк медична карта вагітної ф 003-1/0 – 100 шт., Бланк ф 240/0 – 5000 шт., Бланк ф 209/0 – 5000 шт., Журнал ф 074/0 – 30 шт., Журнал ф 074/0 – 5 шт., Бланк ф 027/0 – 1000 шт., Бланк ф 088/0 – 500 шт., Додаток до направлення на МСЕК – 500 шт., Бланк висновок ЛЛК – 3000 шт., Бланк онкоогляд – 15000 шт., Бланк додаток 6 – 2000 шт., Бланк акт огляду МСЕК ф 157/0 – 200 шт., Бланк повідомлення про рішення МСЕК – 500 шт., Бланк УД органів черевної порожнини – 2000 шт., Бланк УД нирок – 1000 шт., Бланк УЗД молочних залоз – 500 шт., Бланк УЗД щитоподібної залози – 500 шт., Бланк УЗД черевної порожнини – 1500 шт., Журнал щоденник ф 039-6/0 – 2 шт., Бланк направлення на патологічне дослідження – 1000 шт., Бланк талон ф 025-2/0 – 20000 шт., Бланк довідка – 1000 шт., Журнал фактично отриманих лікарських засобів – 8 шт., Журнал щоденник ф 039-8/0 – 3 шт., Бланк дослідження крові – 10000 шт., Бланк дерматолог – 500 шт., Бланк окуліст – 400 шт., Бланк ф 218/0 – 3500 шт., Бланк ф 204/0 – 3000 шт., Бланк ф 028/0 – 5000 шт., Журнал ф 035/0 – 4 шт., Журнал обліку отриманих медикаментів – 6 шт., Бланк направлення (урологічне відділення) – 1000 шт., Бланк МУ-3 – 1500 шт., Бланк дослідження сечі – 10000 шт., Журнал ф 046/0 – 5 шт., Бланк відомість ф 039/0 – 300 шт., Журнал обліку фактично отриманих лікарських засобів – 16 шт., Бланк УЗД в гінекології – 1000 шт., Журнал обліку вагітних жінок – 2 шт., Журнал забору венозної крові – 4 шт., Бланк Ф 249-7/0 – 1000 шт., Бланк уролог – 500 шт., Бланк розписка – 1000 шт., Бланк довідка – 500 шт., Бланк заява – 1000 шт., Бланк щоденник контролю АТ – 100 шт., Бланк огляду лікаря гінеколога – 500 шт., Бланк дослідження крові – 5000 шт., Бланк направлення на патологічне дослідження – 100 шт., Бланк дослідження крові на глюкозу – 100 шт., Бланк УЗД в гінекології – 1500 шт., Бланк УЗД плечового суглоба – 500 шт., Бланк УЗД колінного суглоба – 500 шт., Бланк УЗД артерії – 500 шт., Бланк вкладиш в мед.карту – 500 шт., Бланк дослідження крові – 1000 шт., Бланк огляд лікаря – 500 шт., Бланк довідка – 500 шт., Бланк направлення – 500 шт., Журнал обліку листів непрацездатності (травматол.каб.) – 3 шт., Бланк порційна вимога – 300 шт., Бланк додаткова порційна вимога – 200 шт., Бланк заявка в КДЛ – 200 шт., Бланк протокол операції – 500 шт., Бланк протокол операції – 500 шт., Бланк протокол операції – 500 шт., Бланк протокол операції коленого суглоба – 500 шт., Бланк первинний огляд хворого – 500 шт., Бланк порційна вимога – 500 шт., Бланк додаткова порційна вимога – 200 шт., Бланк заявка в КДЛ – 500 шт., Бланк протокол операції – 500 шт., Бланк первинний огляд хворого – 500 шт., Бланк код – 20 шт., Бланк Ф 003-5/0 – 50 шт., Бланк ф 005/0 – 50 шт., Бланк направлення на патологічне дослідження – 200 шт., Бланк ф 204/0 – 200 шт., Бланк накладна вимога – 500 шт., Бланк план операції – 200 шт., Журнал контролю автоклава – 2 шт., Журнал обліку роботи ОГО – 3 шт., Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки – 4 шт., Журнал здачі біксів – 3 шт., Бланк ф 503-1/0 – 250 шт., Бланк ф 003-3/0 – 500 шт., Бланк ф 129-11/0 – 500 шт., Журнал інкубаційних наркозів – 1 шт., Бланк протокол реанімаційних заходів – 100 шт., Журнал обліку процедур – 2 шт., Журнал обліку пацієнтів (масаж) – 3 шт., Бланк порційна вимога – 500 шт., Бланк додаткова порційна вимога – 300 шт., Бланк заявка в КДЛ – 500 шт., Бланк направлення на патологічне дослідження – 500 шт., Бланк ф 207/0 – 500 шт., Бланк накладна вимога (додаток 2) – 100 шт., Бланк ф 204/0 – 100 шт., Бланк протокол операції – 100 шт., Бланк вимога – 100 шт., Бланк ф 503-1/0 – 250 шт., Бланк код – 20 шт., Журнал додаток 5 – 30 шт., Бланк порційна вимога – 300 шт., Бланк додаткова порційна вимога – 200 шт., Бланк направлення на патологічне дослідження – 200 шт., Бланк ф 207/0 – 100 шт., Бланк Ф 215/0 – 200 шт., Бланк аналіз мазка на флору – 50 шт., Бланк довідка – 100 шт., Бланк ф 027/0 – 200 шт., Бланк ф 027/0 – 200 шт., Бланк ф 027/0 – 250 шт., Бланк листок обов’язкового обстеження – 200 шт., Бланк ф 007/0 – 50 шт., Бланк накладна вимога (додаток 2) – 100 шт., Бланк листок обліку хворих – 50 шт., Бланк вимога – 500 шт., Бланк ф СУ № 903 – 200 шт., Бланк особовий рахунок – 300 шт., Бланк ф ФБУ №5 – 500 шт., Бланк особова карта працівника – 150 шт., Бланк наказ про прийом на роботу – 300 шт., Бланк заява – 250 шт., Бланк заява – 250 шт., Бланк медична довідка (додаток) – 500 шт., Журнал реєстрації біопсійного матеріалу – 2 шт., Журнал кварцювання – 2 шт., Журнал обліку померлих – 2 шт., Бланк направлення на патологічне дослідження – 500 шт., Журнал запису рентгенологічних досліджень – 10 шт., Журнал щоденник – 3 шт., Журнал флюорографії – 15 шт.) Юридична особа, що забезпечує потреби держави або територіальної громади. Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якою передбачено, що оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України «Про публічні закупівлі»
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-07-004001-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 75 445.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 7 грудня, 10:40 |
---|
Бланки152757 штука Адреса поставки: 50023, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Вернадського, 141а Строк: до 31.12.2022 10:33 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Оплата за фактично отриманий товар на підставі рахунку та накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КНП "Криворізька міська лікарня №10" Криворізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01111977 |
Поштова адреса | 50023, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Вернадського, 141А |
Ім'я |
Лісовенко Наталя Миколаївна ( ) |
Телефон | +380967632896 |
Ел. пошта | dzvlkr@gmail.com |