На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Тип двигуна - Інверторний Поставка товару повинна бути здійснена протягом 3 робочих днів з дня направлення замовником письмової та/або електронної заявки на товару. Час поставки: понеділок-четвер з 8:00 до 16:00, п’ятниця з 8:00 до 15:00 в робочі дні, крім вихідних та святкових. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178).
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 14 грудня, 13:08
Опис
Під час розгляду першого питання порядку денного: Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що замовник може відмінити запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю. Враховуючи те, що під час проведення запиту ціни пропозицій щодо переможцем відбору запропоновано для постачання товар, технічні характеристики якого не відповідають наявним потребам замовника та наявний факт неукладення договору про закупівлю із переможцем відбору, потрібно прийняти рішення про відміну запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що інформація про відміну запиту ціни пропозицій замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення. Отже, потрібно прийняти рішення про оприлюднення інформації про відміну запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення. На виконання процитованих норм Порядку № 822 я, Уповноважена особа Анастасія МОРЕНКО ВИРІШИВ / ВИРІШИЛА: 1. Відмінити запит ціни пропозицій щодо Закупівлі відповідно до пункту 65 Порядку № 822. 2. Оприлюднити інформацію про відміну запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-08-016307-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 20 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 13 грудня, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 14 грудня, 13:10 |
Машини пральні, фронтальні, глибина від 45 см, від 7 кг, 1200 об/хв, дисплей, А+++, чорні/білі, гарантія - 12 місяців1 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Семашка, 9 Строк: до 31.12.2022 04:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39710000-2, Електричні побутові прилади |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01994586 |
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9 |
Ім'я |
Моренко Анастасія Володимирівна |
Телефон | 380684644179 |
Ел. пошта | nastya.morenko@gmail.com |