На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
902 340.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-13-004208-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 грудня, 09:00 |
Дата останніх змін | 2 січня, 10:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 902 340.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 грудня, 11:31 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 511.70 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 20 000.00 UAH |
Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання.1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІФФІН СЕРВІС» було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. у зв’язку з чим уповноваженою особою було прийнято рішення Протокол № 96/2022 від 23.12.2022 про усунення невідповідностей. Частиною 9 статті 26 Закону передбачено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Так, ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» у встановлені законодавством строки не усунув встановлені Замовником невідповідності, а саме: 1. Не надано копії всіх актів, що підтверджують виконання послуг за договором зазначеним у довідці відповідно п.3.1. даного Додатку №1 до тендерної документації; 2. Наданий лист-відгук №46-2804 від 21.12.2022 не відповідає вимогам п.3.4 Додатку №1 до тендерної документації не містить в собі інформації, щодо «..ціни, терміну дії договору, загального обсягу обслуговування за договором П.І.Б. (без скорочень) контактної особи замовника, також у відгуку зазначено має бути інформація про додаткові угоди до договору.» Відповідно до п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі по тексту Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже виходячи з вищевикладеного замовник - ВИРІШИВ : 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» по закупівлі UA-2022-12-13-004208-a на підставі абз.3 пп.1 п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», оскільки Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції оприлюднити в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІФФІН СЕРВІС» було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. у зв’язку з чим уповноваженою особою було прийнято рішення Протокол № 96/2022 від 23.12.2022 про усунення невідповідностей. Частиною 9 статті 26 Закону передбачено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Так, ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» у встановлені законодавством строки не усунув встановлені Замовником невідповідності, а саме: 1. Не надано копії всіх актів, що підтверджують виконання послуг за договором зазначеним у довідці відповідно п.3.1. даного Додатку №1 до тендерної документації; 2. Наданий лист-відгук №46-2804 від 21.12.2022 не відповідає вимогам п.3.4 Додатку №1 до тендерної документації не містить в собі інформації, щодо «..ціни, терміну дії договору, загального обсягу обслуговування за договором П.І.Б. (без скорочень) контактної особи замовника, також у відгуку зазначено має бути інформація про додаткові угоди до договору.» Відповідно до п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі по тексту Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже виходячи з вищевикладеного замовник - ВИРІШИВ : 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» по закупівлі UA-2022-12-13-004208-a на підставі абз.3 пп.1 п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», оскільки Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції оприлюднити в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 38748221 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Ел. пошта | griffinservice@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44870134 |
---|---|
Поштова адреса | 03127, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Ломоносова, будинок 31, корпус 1, квартира 38 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Рябцун |
Телефон | +380731020206 |
Ел. пошта | klin_ton@ukr.net |
Розрахунки за надані послуги здійснюються ЗАМОВНИКОМ шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, щомісяця після 25 числа наступного місяця за розрахунковим на протязі 10 (десяти) робочих днів, згідно рахунку, який складається на підставі підписаних між Замовником та Виконавцем актів наданих послуг засвідчених підписами та печатками сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39605452 |
Поштова адреса | 02217, Україна, Київська область, Київ, Закревського, 15 |
Ім'я |
Аміров Дмитро Ібрагімович |
Телефон | 380445159374 |
Ел. пошта | kkdesntender@ukr.net |