На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
659 316.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" . Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул. Пасіки Галицькі,7. код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-15-024986-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 грудня, 09:00 |
Дата останніх змін | 24 січня, 11:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 659 316.40 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 27 грудня, 13:12 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 593.16 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 19 000.00 UAH |
Послуги фізичної охорони1 послуга Адреса поставки: 79044, Україна, Львівська область, Львів, вул. Горбачевського,10 Строк: до 31.12.2023 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79710000-4, Охоронні послуги |
Послуги пультової охорони5 послуга Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, 1) вул. Коновальця, буд. 109, 2) вул. Валова, 31, 3) (вул. Вірменська, вул. Лесі Українки, вул. Театральна, вул. Низький Замок) 4) пр. Чорновола – вул. Торф’яна (вул. Торф’яна, 12), 5) пр. Червоної Калини, 2А Строк: до 31.12.2023 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79710000-4, Охоронні послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Кодекс Безпеки» (40406843), подану щодо закупівлі: Послуги фізичної та пультової охорони (код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги) (UA-2022-12-15-024986-a), на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, а саме: у зв’язку з тим що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Кодекс Безпеки» (40406843), подану щодо закупівлі: Послуги фізичної та пультової охорони (код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги) (UA-2022-12-15-024986-a), на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, а саме: у зв’язку з тим що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 40406843 |
---|---|
Поштова адреса | 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул.Шота Руставелі, 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Проць Ігор Миколайович |
Телефон | +380679323667 |
Ел. пошта | kodeksbezpekylviv@gmail.com |
Час публікації: 2022-12-29 15:32:44
Кінцевий строк для усунення: 2022-12-30 15:32:44
Опис
І. Згідно п. 1 Додатку 1 до тендерної документації: «Учасники, в складі тендерної пропозиції, документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами, які потрібно надати: 1.1. Довідкою, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) у запропонованій формі, за підписом уповноваженої на підписання пропозиції особи, та з печаткою (за наявності): * Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний в повному обсязі договір щодо надання послуг за код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, а саме: послуг з фізичної охорони та/або послуг з пультової охорони, що був укладений протягом 2019-2022 років. 1.2. Документами (які підтверджують інформацію, зазначену у відповідній довідці, надання якої передбачено п.1.1. цього додатка до тендерної документації): - сканкопія договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, які зазначені в довідці, згідно п.1.1.); - сканкопії документів, що підтверджують повне виконання договору (договорів), а саме: накладна (-і) та/або акт(-и) прийому-передачі наданих послуг, (щодо усіх договорів, які зазначені в довідці, згідно п.1.1.); - сканкопія листа-відгуку (листів-відгуків) від Замовника (-ів) щодо виконання договору (-ів) (щодо усіх договорів, які зазначені в довідці, згідно п.1.1.)» На виконання п.п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник ТОВ «Кодекс Безпеки» (40406843) надав довідку про виконання аналогічного договору № 1/22 від 22.12.2022р., в якій міститься відповідна інформація щодо договорів: № 0405/ф-21 від 08.02.2021р. та № 0365/к-20 від 01.11.2020р. Згідно з інформацією в довідці про виконання аналогічного договору № 1/22 від 22.12.2022р. та договором № 0405/ф-21 від 08.02.2021р., код ЄДРПОУ замовника за договором № 0405/ф-21 від 08.02.2021р. – 207611013500, проте, згідно з актами здачі-прийняття робіт (надання послуг) наданих учасником у файлі «9. Акти наданих послуг фіз.охорона (2).pdf» на виконання абз. 3 п.п. 1.2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, код ЄДРПОУ замовника за договором № 0405/ф-21 від 08.02.2021р. – 20761103. Тобто є невідповідність в інформації/документах які надані учасником. Згідно з інформацією в довідці про виконання аналогічного договору № 1/22 від 22.12.2022р. предмет договору № 0405/ф-21 від 08.02.2021р.: «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна», проте в п. 1.2. договору № 0405/ф-21 від 08.02.2021р. вказано: «Предмет договору: «ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр»)». Так як відповідно до п.п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації: «* Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний в повному обсязі договір щодо надання послуг за код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, а саме: послуг з фізичної охорони та/або послуг з пультової охорони, що був укладений протягом 2019-2022 років.», а в предметі договору № 0405/ф-21 від 08.02.2021р. є посилання на «ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, такий договір не вважається аналогічним, згідно тендерної документації, тобто зазначеним договором не підтверджено наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Також, згідно абз. 2 п.п. 1.2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати сканкопію договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, які зазначені в довідці, згідно п.1.1.), проте учасник надав тільки договір № 0405/ф-21 від 08.02.2021р. з трьома додатками, хоча в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-04-001431-b є додаткові угоди до цього договору, які учасник не надав в складі тендерної пропозиції, а саме: Додаткова угода № 01/22 до договору №0405/ф-21 від 08.02.2021р. від 27.01.2022р., Додаткова угода № 01/21 до договору №0405/ф-21 від 08.02.2021р. від 29.12.2021р., Додаткова угода № 02/22 до договору № 0405/ф-21 від 08.02.2021р. від 09.03.2022р. Тобто вимоги абз. 2 та абз. 3 п.п. 1.2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації виконано не в повному обсязі. Згідно договору № 0405/ф-21 від 08.02.2021р. та інформацією в довідці про виконання аналогічного договору № 1/22 від 22.12.2022р., ціна даного договору – 1 059 500 грн. Крім того, згідно довідки про виконання аналогічного договору № 1/22 від 22.12.2022р., договір № 0405/ф-21 від 08.02.2021р. виконаний на 100%. Проте, згідно з актами здачі-прийняття робіт (надання послуг) наданих учасником у файлі «9. Акти наданих послуг фіз.охорона (2).pdf» (серед яких відсутній акт за червень 2021р.), загальна сума – 1 038 700,52 грн. За посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-04-001431-b, замовник у Звіті про виконання договору про закупівлю UA-2021-01-04-001431-b вказав суму оплати за відповідним договором про закупівлю: 1 271 386,88 грн. Тобто існує невідповідність в інформації/документах наданих учасником та виконано не в повному обсязі. Також учасник надав інформацію/документи щодо договору № 0365/к-20 від 01.11.2020р. Так, згідно п. 11 «Додатки до Договору» договору № 0365/к-20 від 01.11.2020р., зазначений договір містить 4 (чотири) додатки, проте в складі тендерної пропозиції учасник надав тільки один з чотирьох додатків, а саме: Додаток № 4 Дислокація до Договору № 0365/к-20 від 01 листопада 2020 року. Тобто вимогу абз. 2 п.п. 1.2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації виконано не в повному обсязі. Крім того в довідці про виконання аналогічного договору № 1/22 від 22.12.2022р. вказано, що ціна договору № 0365/к-20 від 01.11.2020р. – 21 600 грн. та що цей договір виконаний на 100%. Проте згідно з актами здачі-прийняття робіт (надання послуг) наданих учасником у файлі «9. Акти надан.послуг пульт (2).pdf», загальна сума – 27 381,71 грн. Також у файлі «9. Акти надан.послуг пульт (2).pdf» відсутній відповідний акт за серпень 2021р. Також у відгуці № 273 від 23.12.2022р. замовник вказав, що послуги згідно договору № 0365/к-20 від 01.11.2020р. надавались з листопада 2020 року по листопад 2021 року, хоча учасник надав у складі пропозиції акт № ОУ-0001268 здачі-прийняття робіт (надання послуг) за грудень 2021р. Тобто існує невідповідність в інформації/документах наданих учасником. Отже виявлені вищезазначені невідповідності вимозі п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Тому учаснику потрібно надати/виправити інформацію/документи для виконання вимоги п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. ІІ. Згідно п. 22 тендерної документації, разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом. На виконання цієї вимоги учасник надав: Виписку по особовому рахунку за період з 23.12.2022 по 23.12.2022, Витяг з Державного реєстру банків щодо Акціонерне товариство «Альтбанк», Довідку «Довідка підтвердження покриття 0492-TG», Довіреність «Довіреність Христевич ОВ». Проте в складі тендерної пропозиції учасник не надав копію ліцензії, виданої банку. Тобто вимогу п. 22 тендерної документації виконано не в повному обсязі. Тому учаснику потрібно виконати вимогу п. 22 тендерної документації в повному обсязі. ІІІ. Згідно з вимогами п.2 додатку 1 до тендерної документації: «Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою* про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у запропонованій формі, за підписом уповноваженої на підписання пропозиції особи, та з печаткою (за наявності)» та « 2.2. Для підтвердження відповідності вимогам матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - документи, які підтверджують придбання учасником спеціальних засобів (гумовий кийок, газовий балончик) (щодо всіх спеціальних засобів зазначених в таблиці, згідно п. 2.1. цього додатку) – накладні, тощо». На виконання зазначених вимог учасник надав: Довідку № 187/22 від 22.12.2022р., Видаткову накладну № 344 від 25.03.2020р. та її переклад, та видаткові накладні: № РН-0000002 від 11.01.2021р., № РН-0000001 від 11.01.2022р. Проте згідно Довідки № 187/22 від 22.12.2022р., у замовника 4 гумових кийки та 4 газові балончики, а згідно наданих накладних: 15 газових балончиків та 20 гумових кийків. Тобто існує невідповідність в інформації/документах наданих учасником, тому учаснику необхідно привести у відповідність інформацію/документи щодо кількості газових балончиків та гумових кийків (на виконання вимог п.2.1. та абз. 2 п.2.2. додатку 1 до тендерної документації). IV. Згідно п. 8 додатку 5 тендерної документації, Учасник надає форму документу «Пропозиція (цінова)» згідно додатку 7 до цієї тендерної документації. Зазначений документ має бути підписаний уповноваженою на підписання пропозиції особою, та з печаткою (за наявності). Учасник надав Пропозицію цінову № 157/22 від 22.12.2022р., проте зазначив загальну суму за послуги фізичної охорони – 386 655,78 грн., хоча виходячи з цін зазначених учасником за одиницю повинна бути менша сума. Отже учаснику потрібно привести у відповідність інформацію щодо загальної суми за послуги фізичної охорони.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43320806 |
---|---|
Поштова адреса | 02068, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДРАГОМАНОВА, будинок 2, квартира 124 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Любов Обломєй |
Телефон | +380507221240 |
Ел. пошта | grizli-oborona@ukr.net |
Час публікації: 2023-01-18 10:02:39
Кінцевий строк для усунення: 2023-01-19 10:02:39
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Згідно п. 3 Додатку 1 до тендерної документації: «3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника, наступними інформацією та документами: 3.1. Довідкою про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації (не менше 4 -х осіб), які входять до штату учасника, у запропонованій формі, за підписом уповноваженої на підписання пропозиції особи, та з печаткою (за наявності): 3.2. Для підтвердження інформації зазначеної в п.3.1. учасник процедури має надати: - посвідчення охоронника з підписом керівника учасника - суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення.( щодо всіх працівників зазначених в довідці, згідно п.3.1. цього додатку) - штатного розпису учасника, в якому зазначені всі працівники згідно довідки, наданої згідно п.3.1. цього додатку». На вимогу п. 3.1. п. 3 додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі ТОВ "ГРІЗЛІ-ОБОРОНА" надав відповідну довідку № 03 від 23 грудня 2022 р. На виконання вимоги абз. 2 п. 3.2. п. 3 додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі ТОВ "ГРІЗЛІ-ОБОРОНА" надав сканкопії відповідних посвідчень охоронників, інформацію про яких зазначив у довідці № 03 від 23 грудня 2022 р. Так, згідно інформації в довідці № 03 від 23 грудня 2022 р. щодо охоронника Тітаренко С.Г., а саме щодо дати видачі і терміну дії його посвідчення, номер посвідчення Тітаренко С.Г. - № 2022/12, а згідно відповідної сканкопії самого посвідчення, його номер - № 2022/14. Тобто існує невідповідність в інформації та/або документах що подані учасником для підтвердження наявності в нього працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника, на вимогу п. 3.1. та абз. 2 п. 3.2. п. 3 додатку 1 до тендерної документації. Отже учаснику необхідно привести у відповідність інформацію та/або документи що подані ним для підтвердження наявності в нього працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника, на вимогу п. 3.1. та абз. 2 п. 3.2. п. 3 додатку 1 до тендерної документації. 2) У складі тендерної пропозиції учасник також надав наказ № 03-К від 27.07.2021р. про прийом. Згідно з цим наказом, працівники (Дудко А.М, Бердник Р.М., Тітаренко С.Г., Грін О.В.), яких учасник вказав в довідці № 03 від 23 грудня 2022 р. (що надана ним на виконання вимоги п. 3.1. п. 3 додатку 1 до тендерної документації, а саме що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника, в тому числі Довідкою про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації (не менше 4 -х осіб), які входять до штату учасника, у запропонованій формі, за підписом уповноваженої на підписання пропозиції особи, та з печаткою (за наявності), прийняті на роботу за сумісництвом на посаду охоронника з 28 липня 2021 року на неповний робочий день (неповний робочий тиждень). Проте, згідно абз. 3-4 п. 1.8. «Інструкції зі статистики кількості працівників», затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005р. № 286 (далі Інструкція), зі змінами та доповненнями, показник середньооблікової кількості штатних працівників використовується для визначення кількості зайнятих працівників за сферами економічної діяльності та ведення спостереження за змінами мобільності робочої сили. Суть його визначення полягає у тому, що зайнятий працівник враховується тільки один раз (за місцем основної роботи), незалежно від терміну трудового договору та тривалості робочого часу. Крім цього, для оцінки зайнятості на мікрорівні (підприємство) використовується показник загальної кількості працівників, який, крім штатних працівників, включає кількість зовнішніх сумісників і працюючих за цивільно-правовими договорами. Отже існує невідповідність в інформації та/або документах наданих учасником в тендерній пропозиції для підтвердження наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника. Учаснику необхідно документально підтвердити наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника. 3) Згідно п. 1 Додатку 1 до тендерної документації: «Учасники, в складі тендерної пропозиції, документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами, які потрібно надати: 1.1. Довідкою, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) у запропонованій формі, за підписом уповноваженої на підписання пропозиції особи, та з печаткою (за наявності): * Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний в повному обсязі договір щодо надання послуг за код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, а саме: послуг з фізичної охорони та/або послуг з пультової охорони, що був укладений протягом 2019-2022 років. 1.2. Документами (які підтверджують інформацію, зазначену у відповідній довідці, надання якої передбачено п.1.1. цього додатка до тендерної документації): - сканкопія договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, які зазначені в довідці, згідно п.1.1.); - сканкопії документів, що підтверджують повне виконання договору (договорів), а саме: накладна (-і) та/або акт(-и) прийому-передачі наданих послуг, (щодо усіх договорів, які зазначені в довідці, згідно п.1.1.); - сканкопія листа-відгуку (листів-відгуків) від Замовника (-ів) щодо виконання договору (-ів) (щодо усіх договорів, які зазначені в довідці, згідно п.1.1.)» На виконання п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник надав відповідну довідку № 01 від 23.12.2022р., згідно запропонованої форми, у якій в колонці «Назва замовника та його ЄДРПОУ, адреса, телефон», щодо інформації що стосується Договору № 1 від 18.09.2021р., учасник не вказав інформацію щодо адреси відповідного замовника. Тобто інформація та/або документи надані (на вимогу п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації) не в повному обсязі. Отже учаснику необхідно надати інформацію та/або документи на вимогу п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі. 4) Відповідно до п. 8. Додатку 5 до тендерної документації, учасник надає форму документу «Пропозиція (цінова)» згідно додатку 7 до цієї тендерної документації. Тобто зазначений документ необхідно надати у запропонованій в додатку 7 до тендерної документації формі. На виконання цієї вимоги учасник надав пропозицію (цінову) № 16 від 23.12.2022р., в якій учасник вказав, у колонці «Кількість послуг», як кількість послуг: фізична охорона – «8760», пультова охорона – «12». Тобто учасник замість кількості послуг вказав відповідно кількість годин та місяців, протягом яких планується надання послуг. Отже учасником надано інформацію та/або документи, на вимогу п. 8. Додатку 5 до тендерної документації, не в повному обсязі. Учаснику необхідно надати відповідну інформацію, що вимагається згідно п. 8. Додатку 5 до тендерної документації, у формі документу «Пропозиція (цінова)» згідно додатку 7 до цієї тендерної документації, в повному обсязі. 5) Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (сформований 14.12.2022р.), наданого учасником в тендерній пропозиції на виконання вимоги п. 14 додатку 5 до тендерної документації, його юридична адреса: Україна, 02068, місто Київ, вулиця Драгоманова, будинок 2, квартира 124. Проте в інформації, щодо відомостей про учасника, наданій у запропонованій тендерною документацією формі, а саме в довідці № 18 від 23 грудня 2022р. (на виконання вимоги п. 10 додатку 5 до тендерної документації), учасник вказав що його юридична та фактична адреса: 02059, м. Київ, вул. Драгоманова, буд. 2, кв. 124. Тобто існує невідповідність в інформації та/або документах, які учасник надав у тендерній пропозиції, щодо місцязнаходження учасника. Отже учаснику необхідно привести у відповідність інформацію та/або документи, які були надані ним в складі тендерної пропозиції на вимоги тендерної документації щодо місцязнаходження учасника. 6) Також, згідно з вимогою п. 10 додатку 5 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку згідно запропонованої форми, яка містить відомості про учасника, за підписом уповноваженої на підписання пропозиції особи, та з печаткою (за наявності). *У разі, якщо інформація по якомусь з пунктів відсутня, учасником ставиться прочерк (-). На виконання цієї вимоги, учасник надав довідку № 18 від 23 грудня 2022р., в якій, щодо номеру свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість – для Учасника, який є платником податку на додану вартість та індивідуального податкового номеру, інформація не зазначена, проте прочерк (-) також відсутній. Отже учаснику необхідно надати довідку, яка містить відомості про учасника, згідно запропонованої форми та відповідно до вимог п. 10 додатку 5 до тендерної документації.
Замовник здійснює 100% оплату вартості фактично наданих Послуг на підставі підписаного Сторонами Акту, не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, наступного за розрахунковим.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05523814 |
Поштова адреса | 79035, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
Ім'я |
Крок Тетяна |
Телефон | 380964728503 |
Ел. пошта | t251289@gmail.com |