На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійсненюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 , у звязку з автоматично. відміною відкритіих торгів з особливостями ( Ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-09-003519-a) через відсутність учасника/ів процедури закупівлі. Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації по закупівліДизельне паливо (талони) та бензин А-95 (талони) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 - нафта і дистиляти ( ідентифікатор закупівліі:UA-2022-12-09-003519-a. Сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-23-007071-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 192 800.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 26 грудня, 08:39 |
---|
Дизельне паливо (талони)2237 літр Адреса поставки: 88018, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, Слов’янська набережна, 25 Строк: до 30.12.2022 11:30 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09134200-9, Дизельне паливо |
Бензин А-95 (талони)1250 літр Адреса поставки: 88018, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, Слов’янська набережна, 25 Строк: до 30.12.2022 11:30 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09132000-3, Бензин |
Оплата за Товар здійснюється за рахунок коштів державного бюджету з дотриманням вимог ст. 49 Бюджетного кодексу України у безготівковому порядку шляхом здійснення відповідних платежів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунки по Договору здійснюються після прийняття Товару у власність Покупця, що відбувається в порядку, передбаченому Договору, та підтверджується видатковою накладною, в якій зазначено номенклатуру (асортимент), кількість і ціну Товару, який перейшов у власність Покупця, та загальну суму для оплати Товару. Для оплати поставленого Товару Постачальник надає Покупцю рахунок-фактуру, що містить номенклатуру (асортимент) поставленого Товару, ціну на Товар, та загальну суму для оплати з урахуванням вимог Податкового кодексу України, а також видаткову накладну на Товар. Підставою для проведення розрахунків є підписана видаткова накладна на Товар. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 15 (пятнадцяти) банківських днів від дати передачі Товару у власність Покупця, при умові отримання від Постачальника документів, передбачених Договором, та документів, що стосуються Товару, які передбачені Договором, з урахуванням черговості, передбаченої абзацом другим підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590, із змінами і доповненнями, при розрахунках за бюджетні кошти. У разі затримки бюджетного фінансування – розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом п’яти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі Товару на свій реєстраційний рахунок в Держказначейській службі України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Закарпатський НДЕКЦ МВС України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25575144 |
Поштова адреса | 89452, Україна, Закарпатська область, селище міського типу Середнє, вул. Лінська, будинок 9 |
Ім'я |
Митровська Маріанна Петрівна ( ) |
Телефон | +380660407104 |
Ел. пошта | marmytrovka@gmail.com |