На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2200.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Очікувану вартість визначено з урахуванням всіх податків та зборів. Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Заправка картриджа (95.11) код за ДК 021:2015 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв. Джерело фінансування: Державний бюджет України. Умови оплати: Замовник здійснює оплату послуг на розрахунковий рахунок Виконавця з відповідного рахунку Державного казначейства на підставі Акту наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту фактичного отримання послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 90 календарних днів з дати підписання акту наданих послуг.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2976605438 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гапоненко Руслан Ігорович |
Телефон | 0990522040 |
Ел. пошта |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-23-013771-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 200.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 23 грудня, 14:37 |
---|
Заправка картриджа (95.11)10 послуга Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2022 14:17 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313200-4, Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв |
Джерело фінансування: Державний бюджет України. Умови оплати: Замовник здійснює оплату послуг на розрахунковий рахунок Виконавця з відповідного рахунку Державного казначейства на підставі Акту наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту фактичного отримання послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 90 календарних днів з дати підписання акту наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36443329 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Сілакова Наталія Олександрівна ( ) |
Телефон | +380995655380 |
Ел. пошта | silakova.nataliya2603@gmail.com |