На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
241 360.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Сир твердий, Сир кисломолочний - 18% жирності, Сир кисломолочний - 9% жирності Кількість – 1669 кг. в т.ч.: Сир твердий – 389 кг.; Сир кисломолочний - 18% жирності – 1100 кг.; Сир кисломолочний - 9% жирності – 180 кг.. Номенклатура, асортимент, вимоги до предмету закупівлі зазначено у додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація». Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-23-019524-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 січня, 14:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 241 360.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 206.80 UAH з ПДВ |
---|
Сир твердий389 кілограм Адреса поставки: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Небесної сотні, буд. 13 та вул. Костельна, буд. 12 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15544000-3, Твердий сир |
Сир кисломолочний - 18% жирності1100 кілограм Адреса поставки: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Небесної сотні, буд. 13 та вул. Костельна, буд. 12 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15542000-9, Свіжий сир |
Сир кисломолочний - 9% жирності180 кілограм Адреса поставки: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Небесної сотні, буд. 13 та вул. Костельна, буд. 12 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15542000-9, Свіжий сир |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3216417965 |
---|---|
Поштова адреса | 20340, Україна, Черкаська область, Умань, ЧЕРКАСЬКА ОБЛ., УМАНСЬКИЙ РАЙОН, СЕЛО ПАЛАНКА, ВУЛИЦЯ ЦЕРКОВНА , БУДИНОК 67 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Грушовенко Ніна Григорівна |
Телефон | 380969909890 |
Ел. пошта | ng.grushovenko@gmail.com |
Розрахунки за Продукцію здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержану Продукцію шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Продукції. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлену Продукцію здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03195808 |
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 9/5 |
Ім'я |
Ольга Орденова |
Телефон | +380938592533 |
Ел. пошта | uman_tercentr@ukr.net |