На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Фасування здійснюється у пакети з поліетиленової плівки об’ємом 500 мл. Постачання товару здійснюється партіями відповідно до заявок замовника. Поставка партії товару повинна бути здійснена протягом 3 робочих днів з дня направлення замовником письмової та/або електронної заявки на відповідну партію товару. Час поставки: понеділок-четвер з 8:00 до 16:00, п’ятниця з 8:00 до 15:00 в робочі дні, крім вихідних та святкових. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31259168 |
---|---|
Поштова адреса | 35541, Україна, Рівненська область, с. Крупець ,Радивилівський район, вул.Старики будинок №58б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Батьковець Олена |
Телефон | 380976834735 |
Ел. пошта | rivne.radymo@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-02-001819-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 187 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 5 січня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 5 січня, 14:39 |
Молоко коров'яче пастеризоване 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 500г11000 штука Адреса поставки: 80600, Україна, Львівська область, м. Броди, вул. Л. Українки, 19 Строк: до 31.12.2023 11:14 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки |
Назва організації | КНП " Бродівська ЦМЛ " |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01998226 |
Поштова адреса | 80600, Україна, Львівська область, місто Броди, вул.Юридика,22 |
Ім'я |
Мацвейко Андрій Федорович ( ) |
Телефон | +380673620840 |
Ел. пошта | ekonomist-bcml@ukr.net |