На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
5 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 5 лютого, 00:04
Опис
Згідно п. 38 Особливостей розгляд пропозиції Замовником не повинен перевищувати п’яти робочих днів. Уповноваженою особою порушено строки розгляду тендерної пропозиції. Тобто склалася ситуація коли неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що є підставою для відміни процедури закупівлі. Керуючись положенням підпункту 2 пункту 47 Особливостей.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-06-001070-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 5 лютого, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 250 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 250.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з усунення аварійних ситуацій на різних об'єктах благоустрою Білоцерківської міської територіальної громади на 2023 рік (код ДК 021:2015 - 98390000-3 – Інші послуги)1 послуга Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, м. Біла Церква та населені пункти Білоцерківської міської територіальної громади Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98390000-3, Інші послуги |
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03346696 |
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Ім'я |
Германенко Олександр Миколайович |
Телефон | 380977209464 |
Ел. пошта | Germanenkoan@ukr.net |