На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
735 600.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни" Рівненської обласної ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-06-003586-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 січня, 11:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 735 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 678.00 UAH з ПДВ |
---|
Сметана 20 % жирності1200 кілограм Адреса поставки: 35311, Україна, Рівненська область, Клевань, вул.Деражненська ,39 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні |
Кефір 2,5 % жирності14000 кілограм Адреса поставки: 35311, Україна, Рівненська область, Клевань, вул.Деражненська ,39 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні |
- Учасником не дотримано вимог Інструкції з підготовки Тендерної пропозиції, якою було передбачено завантаження у сканованому вигляді PDF на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожен документ та на тендерну пропозицію Учасника в цілому. Всі визначені цією тендерною документацією документи, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу. На згоду з умовами цього абзацу, учасник надає лист-погодження. Допускається об’єднання документів учасника у вигляді сканованих файлів в архів (-ви) файлів. Фактично Учасником завантажено два ідентичні за змістом файли у форматі PDF в які об’єднано документацію тендерної пропозиції, лист-погодження відсутній. - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник мав надати: копії договорів та листи відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від контрагентів згідно аналогічних договорів, які зазначені в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору у повному обсязі. Листи відгуки мають бути датовані не раніше другого півріччя 2022 року. Та ЗВІТИ про виконання договорів про закупівлю, які містяться в електронній системі закупівель. Фактично надано копії аналогічних договорів за 2020 рік та два листи відгуки, один без дати реєстрації та один від 31.12.2020 року, також відсутні ЗВІТИ про виконання договорів про закупівлю, які містяться в електронній системі закупівель. - На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій : Учасник як оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів повинен надати в складі тендерної пропозиції: - скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 на підприємстві Виробника або Учасника. Акт без виявлених порушень, виданий не раніше другого півріччя 2022 р., а фактично надано Акт за перше півріччя 2022 р.; - наявність спеціального автотранспорту з холодильною установкою (рефрежератор) для перевезення харчових продуктів в кількості не менше двох одиниць, фактично ж надано інформацію про наявність лише однієї одиниці спеціального автотранспорту. - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю обов'язково надання відомостей про водія, вантажника, експедитора, комірника. У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, або залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів надаються: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями не менше 2 осіб, експедиторами транспортними не менше 2 осіб та вантажника не менше 1 особи, комірника не менше 1 особи (трудові книжки, накази тощо).; - копії особових медичних книжок персоналу, які вказані у довідці про наявність працівників (водія, експедитора) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 із відміткою про допуск до роботи. Фактично надано довідку № 58/3 від 13.01.2023 р., де зазначено лише двох працівників, які мають досвід та відповідну кваліфікацію для виконання умов договору. Інші працівники, що перебувають у трудових відносинах і будуть приймати участь у виконанні договору в ній не зазначені. У одного із працівників протермінований медичний огляд (особова медична книжка №352436 до 10.03.22 р.) - Учасник повинен використовувати систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці та загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID -19. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат ISO 45001:2019 щодо системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці та сертифікат ISO/PAS 45005:2020 загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID -19, який виданий Виробнику запропонованого товару. Сертифікат не надано. - Для підтвердження відповідності технічні специфікації в складі тендерної пропозиції якість підтверджується документами: протокол випробувань та/або експертний висновок, та/або звіт тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника), виданими за друге півріччя 2022 року, на вміст: мікотоксинів, токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, мікробіологічних показників, антибіотиків та немолочних жирів. Фактично надано експертні висновки № 003044 п/21 від 23.11.2021 р. та № 000509 п/21 від 17.03.2021 р. Також, відсутня ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА (ВИРОБНИКА) ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ складена виробником/постачальником відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
- Учасником не дотримано вимог Інструкції з підготовки Тендерної пропозиції, якою було передбачено завантаження у сканованому вигляді PDF на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожен документ та на тендерну пропозицію Учасника в цілому. Всі визначені цією тендерною документацією документи, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу. На згоду з умовами цього абзацу, учасник надає лист-погодження. Допускається об’єднання документів учасника у вигляді сканованих файлів в архів (-ви) файлів. Фактично Учасником завантажено два ідентичні за змістом файли у форматі PDF в які об’єднано документацію тендерної пропозиції, лист-погодження відсутній. - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник мав надати: копії договорів та листи відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від контрагентів згідно аналогічних договорів, які зазначені в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору у повному обсязі. Листи відгуки мають бути датовані не раніше другого півріччя 2022 року. Та ЗВІТИ про виконання договорів про закупівлю, які містяться в електронній системі закупівель. Фактично надано копії аналогічних договорів за 2020 рік та два листи відгуки, один без дати реєстрації та один від 31.12.2020 року, також відсутні ЗВІТИ про виконання договорів про закупівлю, які містяться в електронній системі закупівель. - На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій : Учасник як оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів повинен надати в складі тендерної пропозиції: - скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 на підприємстві Виробника або Учасника. Акт без виявлених порушень, виданий не раніше другого півріччя 2022 р., а фактично надано Акт за перше півріччя 2022 р.; - наявність спеціального автотранспорту з холодильною установкою (рефрежератор) для перевезення харчових продуктів в кількості не менше двох одиниць, фактично ж надано інформацію про наявність лише однієї одиниці спеціального автотранспорту. - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю обов'язково надання відомостей про водія, вантажника, експедитора, комірника. У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, або залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів надаються: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями не менше 2 осіб, експедиторами транспортними не менше 2 осіб та вантажника не менше 1 особи, комірника не менше 1 особи (трудові книжки, накази тощо).; - копії особових медичних книжок персоналу, які вказані у довідці про наявність працівників (водія, експедитора) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 із відміткою про допуск до роботи. Фактично надано довідку № 58/3 від 13.01.2023 р., де зазначено лише двох працівників, які мають досвід та відповідну кваліфікацію для виконання умов договору. Інші працівники, що перебувають у трудових відносинах і будуть приймати участь у виконанні договору в ній не зазначені. У одного із працівників протермінований медичний огляд (особова медична книжка №352436 до 10.03.22 р.) - Учасник повинен використовувати систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці та загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID -19. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат ISO 45001:2019 щодо системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці та сертифікат ISO/PAS 45005:2020 загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID -19, який виданий Виробнику запропонованого товару. Сертифікат не надано. - Для підтвердження відповідності технічні специфікації в складі тендерної пропозиції якість підтверджується документами: протокол випробувань та/або експертний висновок, та/або звіт тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника), виданими за друге півріччя 2022 року, на вміст: мікотоксинів, токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, мікробіологічних показників, антибіотиків та немолочних жирів. Фактично надано експертні висновки № 003044 п/21 від 23.11.2021 р. та № 000509 п/21 від 17.03.2021 р. Також, відсутня ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА (ВИРОБНИКА) ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ складена виробником/постачальником відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006.
Код ЄДРПОУ | 30356917 |
---|---|
Поштова адреса | 46010, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВЕЦЬКА, будинок 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Воронюк |
Телефон | +380967463542 |
Ел. пошта | s.voronyuk@molokija.com |
- На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник мав надати разом з копіями договорів та листами відгуками від контрагентів згідно аналогічних договорів також і ЗВІТИ про виконання договорів про закупівлю, які містяться в електронній системі закупівель, для підтвердження належного виконання цих договорів у повному обсязі. ЗВІТИ про виконання договорів про закупівлю, які містяться в електронній системі закупівель відсутні. - Для підтвердження відповідності технічні специфікації в складі тендерної пропозиції якість підтверджується, зокрема Декларацією виробника. У наданих гарантійних листах № 13012 та № 13011 від 13.01.2023 року та наданій Декларації виробника зазначені терміни зберігання товару (кефіру -5 діб, сметани -10 діб), який є предметом закупівлі, що не відповідають вимогам зазначеним у Технічній специфікації (Додатку 3 Тендерної документації) , а саме -кефіру -14 діб, сметани -18 діб.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
- На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник мав надати разом з копіями договорів та листами відгуками від контрагентів згідно аналогічних договорів також і ЗВІТИ про виконання договорів про закупівлю, які містяться в електронній системі закупівель, для підтвердження належного виконання цих договорів у повному обсязі. ЗВІТИ про виконання договорів про закупівлю, які містяться в електронній системі закупівель відсутні. - Для підтвердження відповідності технічні специфікації в складі тендерної пропозиції якість підтверджується, зокрема Декларацією виробника. У наданих гарантійних листах № 13012 та № 13011 від 13.01.2023 року та наданій Декларації виробника зазначені терміни зберігання товару (кефіру -5 діб, сметани -10 діб), який є предметом закупівлі, що не відповідають вимогам зазначеним у Технічній специфікації (Додатку 3 Тендерної документації) , а саме -кефіру -14 діб, сметани -18 діб.
Код ЄДРПОУ | 2941208630 |
---|---|
Поштова адреса | 35704, Україна, Рівненська область, Здолбунів, Вулиця 2-го Лютого, буд. 6, кв. 143 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Склянчук Сергій |
Телефон | 380506803452 |
Ел. пошта | super-silmag@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31259168 |
---|---|
Поштова адреса | 35541, Україна, Рівненська область, с. Крупець ,Радивилівський район, вул.Старики будинок №58б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Батьковець Олена |
Телефон | 380976834735 |
Ел. пошта | rivne.radymo@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни" Рівненської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05506690 |
Поштова адреса | 35311, Україна, Рівненська область, смт Клевань, вул. Деражненська, 39 |
Ім'я |
Юлія Гомоль |
Телефон | +380674782847 |
Ел. пошта | ogiv@ukr.net |