На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
212 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
28 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 28 лютого, 00:01
Опис
Уповноваженою особою, виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, відповідно до вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, в тендерній документації зазначаються відомості про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Однак, Замовником в технічному завданні, яке є додатком до тендерної документації, кількісні характеристики предмета закупівлі вказані невірно, оскільки, застосовано одиницю виміру деревини не відповідає кошторисним нормам України для даного виду послуг. Враховуючи вимоги кошторисних норм, одиницею виміру є об’єм деревини (м3), а Замовником зазначено лише кількість дерев певного діаметру, однак не вказано висоту дерев, що в своє чергу не дає можливості якісно розрахувати об’єм деревини (м3), який застосовується при розрахунку вартості послуг, які необхідно забезпечити. Згідно частини 1 статті 32 Закону та пунктом 47 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги, у зв’язку з неможливістю усунення порушень законодавства щодо закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-06-003662-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 лютого, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 212 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 14 січня, 00:04 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 064.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з видалення аварійних дерев146 штука Адреса поставки: 32400, Україна, Хмельницька область, населені пункти Дунаєвецької територіальної громади, місто Дунаївці Строк: до 31.12.2023 14:21 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77211400-6, Послуги з вирубування дерев |
Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг належної якості на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та цивільного захисту Дунаєвецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44471937 |
Поштова адреса | 32400, Україна, Хмельницька область, місто, Дунаївці, вул. Шевченка, 50 |
Ім'я |
Костюк Інна Олександрівна ( ) |
Телефон | +380980669248 |
Ел. пошта | uprarxjkg@ukr.net |