На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
139 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється у відповідності до вимог Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 року № 1178.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-08-000208-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 січня, 19:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 139 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 390.00 UAH з ПДВ |
---|
код за ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій) (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)5560 послуга Адреса поставки: 34610, Україна, Рівненська область, с. Малинськ, вул. Шкільна, 1 Строк: до 31.12.2023 18:41 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55523100-3, Послуги з організації шкільного харчування |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 01764604 |
---|---|
Поштова адреса | 34600, Україна, Рівненська область, Березне, Андріївська, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кравчук Галина |
Телефон | 380673622675 |
Ел. пошта | berezne_kgh@ukr.net |
Час публікації: 2023-01-17 22:36:29
Кінцевий строк для усунення: 2023-01-18 22:36:29
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій) (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації у Вимоги до якісних характеристик: -Продукти харчування учасник-переможець закуповує самостійно (Надати гарантійний лист). - Продукти харчування, які використовує учасник для приготування їжі, повинні мати необхідні сертифікати якості, харчування має бути збалансованим та калорійним, відповідати всім вимогам санітарного законодавства, з дотримання норм харчування у відповідності з Постановою Кабінету Міністрів України № 305 від 24.03.2021р., Постановою Кабінету Міністрів України № 856 від 19.06.2002 р., Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02.02.2011 р. (Надати гарантійний лист про те, що при поставці продуктів харчування, будуть додаватися сертифікати якості харчових продуктів). -З метою здійснення контролю за якістю харчування Учасник зобов’язаний створити умови для безперешкодного доступу відповідальних посадових осіб замовника до процесу приготування їжі. (Надати гарантійний лист). У складі пропозиції Учасника відсутні : -гарантійний лист про те,що продукти харчування учасник-переможець закуповує самостійно - гарантійний лист про те, що при поставці продуктів харчування, будуть додаватися сертифікати якості харчових продуктів. - гарантійний лист про те ,що з метою здійснення контролю за якістю харчування Учасник зобов’язаний створити умови для безперешкодного доступу відповідальних посадових осіб замовника до процесу приготування їжі. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати відповідні гарантійний лист/листи. 2) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Опорний заклад Малинський ліцей Малинської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22569232 |
Поштова адреса | 34610, Україна, Рівненська область, Малинськ, вулиця Шкільна, будинок 1 |
Ім'я |
Дибач Раїса Миколаївна ( ) |
Телефон | +380682412642 |
Ел. пошта | raisa1dibach@gmail.com |