На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
60 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Норма "мінімальний крок аукціону " не застосовується. Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну / приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-09-005218-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 січня, 18:00 |
Дата останніх змін | 31 січня, 16:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 60 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 300.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги воєнізованої охорони навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради Львівської області3 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 19.02.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79713000-5, Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40108887 |
---|---|
Поштова адреса | 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Липинського, 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Костів Андрій Ігорович |
Телефон | +380671734636 |
Ел. пошта | udso.lviv.vos@gmail.com |
Платежі за надані послуги Замовник здійснює щоразу на підставі акту наданих послуг, який підписується уповноваженими представниками Сторін та завіряється печатками Сторін протягом 10 (десяти ) календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02144513 |
Поштова адреса | 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Ім'я |
Лотицька Ірина Миколаївна |
Телефон | 380324751785 |
Ел. пошта | loticka@ukr.net |