На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Інформація на виконання частини 2 статті 21 Закону України Вид процедури закупівлі:відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». • назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - ДК 021:2015 (CPV): – 15550000-8 Молочні продукти різні (Кефір, ряжанка, сметана) • • КЕФІР /1000г /3,2% жирності / ; / Деталізований ДК 021:2015 (CPV) , що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / НЕ ЗНАЙДЕНО ; • РЯЖАНКА /1000г /4% жирності / ; / Деталізований ДК 021:2015 (CPV): , що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / НЕ ЗНАЙДЕНО ; • СМЕТАНА /400г /15% жирності / ; / Деталізований ДК 021:2015 (CPV): , що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / НЕ ЗНАЙДЕНО ; • *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону • *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847 • кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість: 1. КЕФІР /1000г /3,2% жирності / - 2500 УП. 2. РЯЖАНКА /1000г /4% жирності / - 1600 УП. 3. СМЕТАНА /400г /15% жирності - 3000 УП. Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40 • очікувана вартість предмета закупівлі – 303000.00 грн з ПДВ; • джерело фінансування – кошти місцевого бюджету . • Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). • строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ та протягом 2023 року , але не пізніше 31 грудня 2023 року; в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за Договором. • кінцевий строк подання тендерних пропозицій – по 18.01.2023 Р. (час визначається системою автоматично) ; • умови оплати – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. • мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська; • розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ; • розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ; • Забезпечення виконання договору про закупівлю – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ; • Інша обов`язкова інформація . • Предмет закупівлі визначався замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника / Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749/, затвердженого у встановленому законодавством порядку відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, а також Наказу від 15.04.2020 № 708 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ " Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та листа № 3302-06_3816-06 від 07.02.2017 Мінекономрозвитку України ""Щодо порядку визначення предмету закупівлі " . • Формування потреби закупівлі здійснено на підставі планових показників у потребі товару для підопічних закладу за попередні роки. • Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2023 рік. • Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , очікуваної його вартості здійснювалося шляхом проведення ринкових консультацій відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 , а саме замовник телефонував різним постачальникам з метою уточнення можливої ціни на товар на 2023 рік, а також використано загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах мережі інтернет, в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням можливого росту ціни та індексу інфляції . Отримана замовником під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану його очікувану вартість . • Оприлюднення інформації здійснювалося з урахуванням вимог пункту 4-1 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 жовтня 2016 р. № 710 " Про ефективне використання державних коштів" та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі", зокрема пункту 14 Порядку, а також Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».. • Щодо власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в Смілянського дитячого будинку-інтернату відсутній власний веб-сайт, також відсутня можливість розміщувати інформацію на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-10-000095-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 січня, 10:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 303 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 030.00 UAH з ПДВ |
---|
1. КЕФІР /1000г /3,2% жирності /2500 пачка Адреса поставки: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні |
2. РЯЖАНКА /1000г /4% жирності /1600 пачка Адреса поставки: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні |
3. СМЕТАНА /400г /15% жирності3000 пачка Адреса поставки: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2438902341 |
---|---|
Поштова адреса | 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, Вячеслава Чорновола, 56/122 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Педяш Наталія Григорівна |
Телефон | 380667596016 |
Ел. пошта | natali10102017@ukr.net |
Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Смілянський дитячий будинок-інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189765 |
Поштова адреса | 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 |
Ім'я |
РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ |
Телефон | 0473320847 |
Ел. пошта | sdbi40@ukr.net |