На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 183 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасування неуспішне
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 13 січня, 14:29
Опис
Через необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме необхідність змінити умов оплати товару, що є правом замовника відповідно до пункту 51 Особливостей, але вимагає внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями), але не передбачено чинним законодавством.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-10-001035-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 січня, 12:00 |
Дата останніх змін | 24 січня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 183 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 918.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015: код 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби (Фургони)2 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 01.06.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34130000-7, Мототранспортні вантажні засоби |
50 % вартості Товару протягом 5 (робочих) днів після здійснення письмової заявки на постачання та письмового підтвердження наявності Товару у Постачальника готового до відвантаження Покупцю. Оплата відбувається у відповідності до виставленого рахунку-фактури Постачальником у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
50 % вартості Товару після отримання товару Покупцем, у відповідності до виставленого рахунку-фактури та накладної, у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 10 (календарних) днів з дати поставки Товару та при наявності виділених асигнувань, а саме: отримання Покупцем бюджетних призначень згідно ст. 23 та ст. 51 Бюджетного кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Комунальне підприємтсво "Новозаводське" Чернігівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05391821 |
Поштова адреса | 14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Перемоги, буд. 15 |
Ім'я |
Тамара Мурач |
Телефон | +380462675046 |
Ел. пошта | tendernovozavodske@ukr.net |