На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється на потребу 20223 року, відповідно до вимог Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами), затвердженої наказом ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25, Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням (Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель). Замовники у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавала послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі. Вид закупівлі: спрощена закупівля. Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р. Поставка товару здійснюється партіями згідно замовлення Покупця на протязі 2-х календарних днів з моменту замовлення. Замовлення передається постачальнику не менш ніж за 1 добу до поставки в телефонному режимі або засобами електронного зв’язку. Строк поставки товару: по 31 грудня 2023 року (включно). Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-10-001860-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 24 300.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 121.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 січня, 00:02 |
Чай чорний байховий, фасований, одержаний з цілого та/або різаного листа, гранульований, ароматизований(ароматизатори натуральні, ідентичні натуральним, дозволені МОЗ України) повинен мати достатньо ніжний, середньої терпкості смак та аромат; лист середнього розміру, закручений, коричневого кольору, розфасований 80,90, 100г,200г,500г,600г. Не допускається: пліснява, затхлість, кислуватість, жовтий чайний пил, сторонні запахи, присмаки та домішки. Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, в т.ч. штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО». Товар повинен передаватись у заклад в неушкодженій упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Строки зберігання: не менше 12 місяців з дати поставки товару Якість відповідно до ДСТУ 7174:2010 або інших ТУ, стандартів, що діють на території України90 кілограм Адреса поставки: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, вул.Теремнівська, буд. 100 Строк: до 31.12.2023 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15860000-4, Кава, чай та супутня продукція |
Оплата товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів з моменту отримання даного товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування, Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01983134 |
Поштова адреса | 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100 |
Ім'я |
Юлія Левченко |
Телефон | +380332253775,+380508508932 |
Ел. пошта | newmed@ukr.net |