На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
540 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля на 2023 рік . Відкриті торги (з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-28-013341 -a відмінено через відсутність учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Тому з урахуванням пп. 6 п. 13 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 12.10.2022 року, придбання товарів здійснюється шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-10-005175-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 540 000.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 10 січня, 15:21 |
---|
Молоко з масовою часткою жиру не менше 2,5%12000 кілограм Адреса поставки: 00000, Україна, Хмельницька область, Навчальні заклади відділу освіти, молоді та спорту, Новоушицької селищної ради Строк: до 31.12.2023 15:16 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40215304 |
Поштова адреса | 32600, Україна, Хмельницька область, Нова Ушиця, вул. Захисників України 40 |
Ім'я |
Соловей Лариса Василівна ( ) |
Телефон | +380687230703 |
Ел. пошта | nu.osvita@gmail.com |