На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 450 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи 1/1 від 10.01.2023
Скасовано
30 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 30 січня, 00:01
Опис
необхідно відмінити відкриті торги з метою дотримання законодавства під час проведення публічних закупівель, дотримання принципів здійснення закупівель та усунення в подальшому можливостей порушення законодавства.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-10-006185-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 січня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 450 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 18 січня, 00:06 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 17 250.00 UAH з ПДВ |
---|
Деревина дров’яна непромислового використання (дрова паливні: бук, береза, ясен, граб, ільм, в`яз, клен, дуб, модрина, сосна, кедр, верба, вільха, ялина, тополя, липа, осика тощо)2300 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03413000-8, Паливна деревина |
Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на оплату поставленого товару (далі накладна) протягом 10 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник має право оплатити Товар протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. Для оплати Постачальник надає примірники накладних на відповідну партію Товарів та супровідні документи, що підтверджують походження, якість, відповідність товару державним стандартам. Здійснення попередньої оплати не передбачається.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44218340 |
Поштова адреса | 35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, проспект Незалежності, будинок 34 А |
Ім'я |
Світлана Іщук |
Телефон | +380983762623 |
Ел. пошта | svetlana.hodunok@ukr.net |