На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
113 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-10-006844-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 січня, 18:00 |
Дата останніх змін | 25 січня, 19:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 113 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 565.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з надання доступу до мережі Інтернет12 місяць Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72410000-7, Послуги провайдерів |
Обслуговування обладнання та мережі абонента12 місяць Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72410000-7, Послуги провайдерів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40336420 |
---|---|
Поштова адреса | 80400, Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузький район, місто Кам'янка-Бузька, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 27А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Володимир Хаба |
Телефон | +380979799057 |
Ел. пошта | bukh@gazik.com.ua |
Час публікації: 2023-01-23 11:13:29
Кінцевий строк для усунення: 2023-01-24 11:13:29
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно п. 40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: • Згідно п. 3.3 «Формальні (несуттєві) помилки» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду з вказаним Замовником у Тендерній документації переліком формальних помилок, що визначені Замовником відповідно до чинного законодавства. • Згідно п. 5.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», достовірність наданої інформації учасник підтверджує шляхом надання гарантійного листа, складеному в довільній формі, у складі свої тендерної пропозиції.
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВТАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41420942 |
Поштова адреса | 80431, Україна, Львівська область, с. Жовтанці, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА , будинок 2 |
Ім'я |
Токар Лілія Ярославівна |
Телефон | 0965193780 |
Ел. пошта | ZAKUPIVLI.OSVITA@GMAIL.COM |