На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
43 940.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У порядку визначеному особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та змінами від 30.12.2022 р. відповідно до Постанови № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-11-001711-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 січня, 15:00 |
Дата останніх змін | 31 січня, 15:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 43 940.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 219.70 UAH з ПДВ |
---|
М’ясо (філе куряче (охолоджене)194 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15112130-6, Курятина |
М'ясо свинини свіже чи охолоджене вищого ґатунку (задня частина)34 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15113000-3, Свинина |
М'ясо яловичина вищого ґатунку охолоджене )34 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15111100-0, Яловичина |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43570981 |
---|---|
Поштова адреса | 23222, Україна, Вінницька область, Якушинці, Вінницька область, Вінницький район, с.Якушинці, вул.Хмельницьке шосе,7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бевз Руслан Юрійович |
Телефон | +380968558840 |
Ел. пошта | m.domplus2020@gmail.com |
Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 90 календарних днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки між сторонами проводяться в національній валюті України - гривні. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "РОСИНКА" ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36199114 |
Поштова адреса | 23220, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЬКИЙ РАЙОН, СЕЛО КСАВЕРІВКА, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, БУДИНОК 1 |
Ім'я |
Довжок Людмила |
Телефон | 380982009219 |
Ел. пошта | ludmiladovzhok@gmail.com |