На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
441 855.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
24 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 24 січня, 00:01
Опис
У зв’язку з уточненням технічної специфікації і технічних вимог та неможливістю внесення змін на даному етапі (службова записка Замовника - ініціатора закупівлі начальника відділу матеріально – технічного забезпечення, погоджена директором з виробництва від 13.01.2023 № 21/68), що свідчить про неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-11-002535-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 січня, 09:00 |
Дата останніх змін | 24 січня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 441 855.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 209.28 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 4 400.00 UAH |
Дератизація28882 метр квадратний Адреса поставки: 04070, Україна, м. Київ, Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс» Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90923000-3, Послуги з дератизації |
Дезінфекція23380 метр квадратний Адреса поставки: 04070, Україна, м. Київ, Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс» Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90921000-9, Послуги з дезінфікування та витравлювання |
Дезінсекція27599 метр квадратний Адреса поставки: 04070, Україна, м. Київ, Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс» Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90922000-6, Послуги з боротьби зі шкідниками |
Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг. Сторони підписують Акт наданих Послуг не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним місяцем.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31725604 |
Поштова адреса | 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Ім'я |
Любов Томченко |
Телефон | +380442546631,+380504536101 |
Ел. пошта | tomchenkolyubov72@gmail.com |